zondag 23 december 2018
  11 Replies
  2.8K Visits
  Subscribe
Gisteren heb ik goedkope tickets gespot naar Panama. We twijfelen dus om naar Panama te gaan i.p.v. naar Azië.

Ik heb al verschillende forum berichten gelezen. Toch nog wat vragen:

- San Blas eilanden willen we niet overslaan. Ik kan alleen niet echt prijzen achterhalen. Wie heeft ervaringen? En wat betaalden jullie?
- Ik begrijp dat Panama duurder is dan de meeste Aziatische landen. Wat kan ik verwachten bijvoorbeeld voor een maaltijd? Of gemiddelde prijs voor een excursie?
Waardeer dit bericht:
5 jaar geleden
·
#29118
Pffffffffffffff..... Ik begin de moed te verliezen.... Nog steeds geen acceptabele tickets gevonden voor Costa Rica. De enige betaalbare tickets zijn met een overstap in Houston en dat willen we niet riskeren (ivm korte overstaptijd). En meer 1000 euro per ticket wil ik echt niet betalen :-(
Mocht iemand nog een mooi aanbod zien dan hoor ik het graag. Anders vrees ik dat wij onze reisplannen zullen moeten gaan aanpassen en op zoek moeten gaan naar een nieuwe (betaalbare) bestemming.... Zucht.... wat een luxeprobleem! ;-)
5 jaar geleden
·
#29038
Iedere dag speuren op Skyscanner ;) We vertrekken vanuit Düsseldorf en hebben een overstap in Madrid. Totale reistijd heen 15 uur en terug 18 uur.

Ik zie in augustus nog wel vergelijkbare prijzen. Voor zover ik kan zien wel met langere overstap.

Succes!

Wauw ! Hoe heb je zo een goede tickets kunnen boeken?!
Via welke site?
Lange vluchttijden mss?
Van waaruit vertrekken jullie? Hoeveel overstappen?

THX voor de info!

Wij hebben de knoop doorgehakt. Na heel wat jaren Azië gaan we nu naar Centraal Amerika.

We hebben tickets geboekt bij Iberia voor nog geen €2475 voor 3 volwassenen en 3 kinderen. We moeten evt nog wel een koffer bijboeken, maar misschien reizen we wel met alleen handbagage. We vertrekken vanaf Düsseldorf (7/08-30/08).

Een mooie deal! Nu gaan we aan de slag met de route. We hebben er zin in!


5 jaar geleden
·
#28941
Wauw ! Hoe heb je zo een goede tickets kunnen boeken?!
Via welke site?
Lange vluchttijden mss?
Van waaruit vertrekken jullie? Hoeveel overstappen?

THX voor de info!

Wij hebben de knoop doorgehakt. Na heel wat jaren Azië gaan we nu naar Centraal Amerika.

We hebben tickets geboekt bij Iberia voor nog geen €2475 voor 3 volwassenen en 3 kinderen. We moeten evt nog wel een koffer bijboeken, maar misschien reizen we wel met alleen handbagage. We vertrekken vanaf Düsseldorf (7/08-30/08).

Een mooie deal! Nu gaan we aan de slag met de route. We hebben er zin in!


5 jaar geleden
·
#28928
Ze hebben een leuke accomodatie Heliconia (hotelheliconiapanama.com/). Eten is heel goed, kamers zijn mooi en het staat op een stuk land dat ze weer in 'oude' staat hebben aangelegd. Er zijn paden langs de bloemen.

http://www.tanagertourism.com/ hier staat meer over de tour. Dat kan waarschijnlijk met alleen jullie gezin. Wij waren in totaal met 5 (ik + 2 dochters + ouder stel) Alsik me goed herinner gaan ze met max 6 personen op stap. Het eten (=goed!) is erbij inbegrepen maar vooral het op pad gaan. We hebben schildpadden en haaien gezien op verschillende snorkelplekken. We hebben een wandeling gemaakt over het eiland (meerdere plekken) met daarbij uitleg over semi rainforest en de dieren. Mijn kinderen vonden het heel erg leuk.
Overigens is een andere familie er ook mee weg gegaan, op de reisverslagen is dat te vinden.

Een andere aanrader is Hostel Wunderbar in Puerto Lindo. In de tuin is een zwembadje en trampoline. Mijn dochters vonden het geweldig, ook omdat er leeftijdgenootjes wonen. Ik heb de route toen omgegooid en we zijn er later weer naar terug gegaan en van daaruit naar San Blas.

Als je meer wil weten dan hoor ik het graag!
5 jaar geleden
·
#28895
Zeker mooie deal! Wij zijn er in 2016 geweest en toen met ov gereisd. Mamallena Ecolodge vind ik een aanrader. En we waren met Nederlandse bioloog naar Isla de Coiba. Kost wel wat maar echte aanrader en voor de kinderen ook goed verstaanbaar (mijn kinderen waren toen 9 en 6 jaar). Je kan voor minder geld ook naar het eiland maar dan zit je wel met veel meer mensen op de boot en is het in het engels.


Dank voor de tips, Sinole. Mamallena Ecolodge gaat op ons lijstje. Heb je voor mij contactinformatie van de Nederlandse bioloog? Of via welke organisatie ik dit kan boeken. Dit lijkt me nl. wel heel leuk voor de kinderen en natuurlijk ook voor ons. En dat scheelt weer een hoop 'getolk'.
5 jaar geleden
·
#28894
Wauw... dat is inderdaad een mooie prijs. Mag ik vragen op welk land jullie vliegen in Centraal Amerika? Wij gaan in augustus naar Costa Rica maar nog geen enkel acceptabele prijs kunnen vinden.....


We vliegen op Panama City (PTY). De tickets naar Costa Rica zou voor ons gezelschap meer dan €5000 zijn. Daarbij moesten we dan ook twee keer overstappen.

Misschien een idee om Panama en Costa Rica met elkaar te combineren?

Heel veel succes met je zoektocht!
5 jaar geleden
·
#28891
Zeker mooie deal! Wij zijn er in 2016 geweest en toen met ov gereisd. Mamallena Ecolodge vind ik een aanrader. En we waren met Nederlandse bioloog naar Isla de Coiba. Kost wel wat maar echte aanrader en voor de kinderen ook goed verstaanbaar (mijn kinderen waren toen 9 en 6 jaar). Je kan voor minder geld ook naar het eiland maar dan zit je wel met veel meer mensen op de boot en is het in het engels.
5 jaar geleden
·
#28890
Wauw... dat is inderdaad een mooie prijs. Mag ik vragen op welk land jullie vliegen in Centraal Amerika? Wij gaan in augustus naar Costa Rica maar nog geen enkel acceptabele prijs kunnen vinden.....
5 jaar geleden
·
#28886
Wij hebben de knoop doorgehakt. Na heel wat jaren Azië gaan we nu naar Centraal Amerika.

We hebben tickets geboekt bij Iberia voor nog geen €2475 voor 3 volwassenen en 3 kinderen. We moeten evt nog wel een koffer bijboeken, maar misschien reizen we wel met alleen handbagage. We vertrekken vanaf Düsseldorf (7/08-30/08).

Een mooie deal! Nu gaan we aan de slag met de route. We hebben er zin in!
5 jaar geleden
·
#28850
hallo,
Ook wij overwegen om komende zomer naar Costa Rica te gaan. Maar ik vind de vliegtickets wel erg duur..... Optie is om op Panama te vliegen en over land naar Costa Rica te gaan. Ik ben ook zeer benieuwd waar jij die tickets gezien had, want ik vind niets onder de 950 pp.... (en dan zijn het nog belabberde vliegtijden).... Wij reizen met twee puber dus vier volledige tickets....
groet Rachel
5 jaar geleden
·
#28849
Wat prijs betreft kan ik geen tip geven. Voor deze zomer zitten we ook te twijfelen .. of weer naar azie of weer eens richting costa rica / panama.
Via welke maatschappij had je een mooie prijs gezien? Via amsterdam?
Bedankt
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!