woensdag 21 september 2016
  21 Replies
  9.7K Visits
  Subscribe
Hallo mede reisfanaten,

Gisteren boekte ik na wekenlang gepuzzel en allerlei offertes onze tickets en campers voor onze 3e reis naar Australië! Volgende zomer brengen we opnieuw zes weken door Down Under.
Ditmaal vliegen we via Singapore naar Darwin. Vanaf daar gaan we met een huurauto (4WD) enkele dagen naar Kakadu NP en Litchfield. Na een week vliegen we door naar Sydney, daar zoek ik nog leuke accomodatie (5 personen) om 6 nachten te verblijven. Iemand tips? Vervolgens pikken we onze camper op om in vier weken van Sydney naar Cairns (en nog iets verder) te rijden.

De heimwee was groot sinds onze vorige reis in 2013 dus het hele gezin is superblij dat we opnieuw naar Australië gaan!

Groeten,
Els
Waardeer dit bericht:
6 jaar geleden
·
#22349
Heerlijk dat jullie naar Australië gaan!!
Wij zijn er meerdere keren geweest en voelen ons er echt thuis. Rond Darwin verbleven we ongeveer een week, daarin bezochten we Katherine, Litchfield en Kakadu.
Ik vond het op zich goed te doen alhoewel het altijd te kort is. We willen nog een keer terug om the Gibb River Road te rijden. We gaan graag off the road en kamperen altijd. Voordeel van kamperen is dat er altijd wel ergens plek is en je dus niks vast hoeft te leggen. Heerlijk vind ik dat!

<!-- w -->http://www.dreamtheworld.nl/australie<!-- w -->
  • Pagina :
  • 1
  • 2
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!