woensdag 14 december 2011
  6 Replies
  4.3K Visits
  Subscribe
Sorry voor de vervuiling. Net topic geplaatst bij laos en cambodja, maar lees graag tips betreffende een rondje laos en cambodja. We vliegen op bangkok, blijven 5 weken en willen de laatste 1,5 week lekker relaxen op een eilandje oid.
Waardeer dit bericht:
12 jaar geleden
·
#9942
Hoi cathelijne,

Gaaf!! Mooie plannen. Wij gaan over 3 weken naar Laos en Cambodja, dus dan zal ik je meer kunnen vertellen. Wij hebben veel gehad aan de diverse reisverslagen op de site van vrmk, echt een aanrader om goed door te lezen en er dan uit te pikken wat bij jullie past. Ik kijk ook bij groepsreizen (Djoser, koning Aap etc) welke rondjes zij maken, daar is vaak goed over nagedacht en dan kun je een beetje zien wat haalbaar is in een bepaalde tijd.

Succes en veel plezier,
Saskia
12 jaar geleden
·
#9943
Hallo saskia, wat leuk en zo snel al. Ben erg benieuwd naar je verhalen, wat ben je van plan?
12 jaar geleden
·
#9944
Hoi Cathelijne,

Tja, goede vraag.... we hebben weinig vast dus we gaan het nog zien. Grove plan:
5 jan Bangkok, 9 jan nachttrein naar Laos. We willen het "standaardstukje" Vientiane, Luang prabang en Vang vieng doen. Daarna gaan we de iets onbekendere stukken doen. We hopen oa de konglor grotten te kunnen gaan zien. We gaan langs de Mekong afzakken naar Cambodja waar we 16 feb in Phnom phen willen zijn.
Als je het leuk vindt, kun je ons op de website van vrmk volgen.

Gr Saskia
12 jaar geleden
·
#9945
Ik ga je zeker volgen omdat dat de route is die mijn interesse heeft. Ook wij vertrekken vanuit bangkok, maar twijfel nog erg of de noordelijke route vanuit thailand met slowboat te doen is met kinderen. Ben jij dat ook van plan? Gr. Cathelijne
12 jaar geleden
·
#9946
nee, wij gaan die boottocht niet maken. Onze jongste is 1,5 jaar en dat leek me niet haalbaar 2 dagen op een boot......Daarnaast willen we genoeg tijd hebben in oost en zuid Laos. Nadeel is nu wel dat we van vientiane heen en weer "moeten" naar luang prabang. Vanuit noord Thailand kun je een veel mooier rondje maken.
Voor jullie inderdaad wellicht een erg mooie keuze!

gr Saskia
12 jaar geleden
·
#9947
Hoi Saskia,

Konglor is erg leuk en indrukwekkend. Wij hebben daar meteen ook een homestay gedaan. Als je geen bezwaar hebt tegen slapen in een houten hut op de vloer, jezelf wassen in de rivier, mee eten met de familie en je kinderen de hele dag kwijt zijn omdat ze aan het spelen zijn en water bij de pomp gaan helpen halen.... zou ik het zeker overwegen!
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!