vrijdag 26 augustus 2016
  22 Replies
  7.3K Visits
  Subscribe
Wij zijn ons aan het orienteren op Maleisie/Signapore voor 2017.

Qua plaatsen/ route denken we aan (niet perse in deze volgorde):
* Signapore, 4 nachten (Marine Park of Underwaterworld en of Adventure Cove, Gardens by the Bay, city, butterfly/insectpark, cable car, Sentosa Island)
* Johor Bahru, 3 nachten, Elegance Hotel, (Legoland, is 1 dag daar genoeg?)
* Tioman, 3 nachten, Berjaya
* Melakka, 3 nachten, Holiday Inn, (downtown, waterpark)
* Ipoh, 3 nachten ???
* Penang, 3 nachten ???
* Kota Bahru, 3 nachten, Pasir Belanda
* Perhitians, 3 nachten, Bubbels
* Kuala Lumpur, 3 nachten

Taman Negara, Lankawi en Cameron Highlands slaan we bewust over. We zijn daar al geweest en hoeven niet perse terug. Mocht het qua route toch handig zijn er een stop te maken kan dat uiteraard wel. Penang twijfel ik over omdat we er ook geweest zijn en ik me afvraag of we er nog een keer heen moeten gaan. Ipoh twijfel ik ook over, is dit leuk? Die laatste twee skippen zou wat ruimte geven voor extra dagen elders of een andere stop, maar willen we dat en waar dan?

Verder zit ik een beetje met de route, we zouden kunnen vliegen op KL op Signapore, zal afhangen van prijzen/tickets. Ben er al wel achter dan het stuk Kota Bahru/Perhitians-Tioman op de kaart weliswaar een logische route is, maar qua vervoer niet. Vooralsnog denken we aan het ov maar deels een huurauto sluit ik ook nog niet uit. Vind het alleen heel zonde die aan de wal te laten staan als wij op een eiland zijn. Voor zover ik kan vinden is een auto huren/inleveren in Mersing bij de boot naar Tioman geen optie.

Ik vraag me af:
- Wie heeft ervaring met een soortgelijk rondje en hoe loste jullie het stuk Kota Bahru/Perhitians-Tioman op qua vervoer?
- De hotels die ik er nu (in potlood) bij heb, goede/slechte ervaringen? Andere aanraders op dit vlak?
- Penang deden wij zonder kind. Nu twijfel ik. Wat deden jullie met de kids, zijn er specifiek voor kinderen leuke dingen?
- Maleisie heeft nogal wat pret- en waterparken, ervaringen hoor ik graag. We willen er wel wat doen maar zullen keuzes moeten maken.
Waardeer dit bericht:
7 jaar geleden
·
#21927
En hier zie ik dat het 'het forum' is...

http://www.muiswerk.nl/mowb/?word=forum

Ik heb me er (nog) niet verder in verdiept maar kan het ook liggen aan welke betekenis 'forum' heeft welk lidwoord erbij hoort??


Dat zou kunnen inderdaad.
7 jaar geleden
·
#21928
En ook Van Dale heeft het over 'het': http://www.vandale.nl/gratis-woordenboe ... ands/forum


Heel goed :))) van Dale is de meest betrouwbare bron.
  • Pagina :
  • 1
  • 2
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!