maandag 01 januari 2018
  34 Replies
  5.9K Visits
  Subscribe
Hi allemaal,
Ten eerste de beste wensen voor iedereen, met prachtige reizen en bijzondere ontmoetingen.
Ik heb dit onderwerp geplaatst omdat ik hier en daar wel lees wat iedereen aan het plannen is maar het lijkt me ook heel leuk om onder 1 topic te verzamelen. Zo kunnen we genieten van elkaars voorbereidingen :)
Ik zal zelf maar beginnen;
Ik ga dit jaar met Arda reizen door Thailand, Laos en Cambodja. In Laos blijven we in het Noorden, van daar vliegen we naar Siem Reap en daarna waarschijnlijk of een paar dagen strand in Thailand of Kanchanaburi. Het laatste stuk is nog onduidelijk.

Wie volgt? Ik ben benieuwd.
Waardeer dit bericht:
6 jaar geleden
·
#25939
Oh wat geweldig! Wat een fijn gevoel is dat, ik ken het! :)
Alvast heel veel voorpret toegewenst maar dat zal wel goedkomen ;)
6 jaar geleden
·
#25940
Thnx, komt helemaal goed!!
6 jaar geleden
·
#25941
Wij gaan dit jaar weer Down Under! We reizen via Beijing hebben lange tussenstop. Dus gaan we die tijd opvullen met het bezoeken van de stad en de Chinese Muur.

We vliegen op Brisbane en willen dat deel van Queensland ontdekken. Vorig jaar hebben vooral het noorden gedaan, ongeveer Townsville tot en met Cape Tribulation. Se willen nu eerst naar Cairns om mensen van vorig jaar op te zoeken in Atherton Tablelands en dan van daaruit naar Brisbane rijden.

Tickets zijn ongelooflijk. Vorig jaar was ik voor €930pp klaar. Dit jaar nog geen €575pp vanaf Londen. Met ticket naar Londen erbij blijven we onder de €700pp! Komt ook dat we met 2x kindertarief en 1x vols tarief reizen. Mijn oudste dochter wordt dit jaar 11, dus vanaf volgend jaar wordt dat anders.

Nu route bepalen!
6 jaar geleden
·
#25942
Oh geweldig! Jullie ook alvast heel veel voorpret toegewenst!
6 jaar geleden
·
#25943
Briljante prijzen Sinole! Heeeeerlijk!!
6 jaar geleden
·
#25944
In juni weekje Turkije
In augustus 4 weken Canada met oudste zoon
In november iets meer dan een maand Thailand / laos. Afgelopen week tickets geboekt
6 jaar geleden
·
#25945
In juni weekje Turkije
In augustus 4 weken Canada met oudste zoon
In november iets meer dan een maand Thailand / laos. Afgelopen week tickets geboekt



Leuk! Waar in Turkije?

Ik ga met mijn zoontje in augustus ook naar Laos icm Cambodja.
6 jaar geleden
·
#25946
Het is Indonesië geworden voor dit jaar! Gaan beginnen in de binnenlanden van Bali en dan het Oosten van Java verkennen. We eindigen bij de Borobodur en vliegen van daaruit naar Lombok, waar we naast de stranden in het zuiden het binnenland gaan verkennen. Heel veel zin in al. Ook onze herfstvakantie gaan we weer op pad, terug naar Marokko voor een weekje...echt mega voordelige tickets gevonden! En ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hebben ook al wat voor de Kerstvakantie geboekt. We vliegen naar Dubai en gaan van daaruit naar Oman.

Voor mensen die nog niet beslist hebben: wij zijn afgelopen zomer een maand door Georgië getrokken en ook dat land vond ik met kinderen erg leuk. Schitterende natuur, zulke vriendelijke mensen en relatief dicht bij huis! Van de week heb ik net een uitgebreide [url=https://yvonnevanderlaan.nl/georgie-reisgids/:26v8soq4]reisgids over onze tijd in Georgië[/url:26v8soq4] geschreven, mocht je meer willen weten. En de reisfilm stond al een tijdje online.

Succes met kiezen!
Yvonne
6 jaar geleden
·
#25947
Oh gaaf Oman! Niet veel over te vinden hier. Ik heb er zelf ook al eens naar gekeken. Vond vooral de acco's lastig dus ik ben benieuwd wat jullie vinden.

Georgië stond voor ons in de planning voor de meivakantie (jouw site dus al goed bekeken) maar er kwam iets vervelends tussen en toen waren de tickets veel duurder. Nu gaan we naar Albanië.
6 jaar geleden
·
#25948
Ohhh, Albanië lijkt me ook heel erg tof!

Ik heb in Oman goed gezocht naar accommodatie en op 3 plekken een appartement gevonden voor een zeer betaalbaar bedrag. 1 Vie airbnb en de andere via booking. Verder een hotel en een guesthouse.

Leuk om te horen trouwens dat mijn blog je inspireerde voor Georgië. Het land loopt niet weg, gewoon volgende keer. Veel plezier alvast in Albanië!
6 jaar geleden
·
#25949
Albanië. Moet ik ook weer heen. Laatste keer was 1999 en toch stonden er wel veel tenten, maar was er niet echt sprake van een vakantiesfeer...
6 jaar geleden
·
#25950
Forumlid 'Lianne' is in Oman met haar man as we speak.... .

Neem aan dat ze het niet erg vindt (ze heeft het steeds in haar onderschrift staan): http://www.boschvertrekt.wordpress.com
6 jaar geleden
·
#25951
Ah leuk, thx voor de tip!
6 jaar geleden
·
#25952
Ja leuk! Ik ga ook kijken!
  • Pagina :
  • 1
  • 2
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!