vrijdag 04 oktober 2019
  1 Replies
  2.1K Visits
  Subscribe

  • Hoi! Fijn forum dit, al wat rondgekeken hier en daar, maar ik ben zelf nog op zoek naar wat ervaringen/adviezen.
  • Volgend jaar april/mei willen we met ons zoontje van, op dat moment, 1,5 een verre reis maken van ongeveer 3 weken. Zelf hebben we voor zijn geboorte al aardig wat gereisd, en dit willen we graag doorzetten met hem samen, mits alles goed gaat natuurlijk. Veiligheid voorop.
    Nu twijfelen we tussen een aantal bestemmingen, namelijk Maleisië en een Thais eiland, Japan, Costa Rica of West Amerika.

    Maleisie en Thailand zijn we al eens geweest en hier gaat eigenlijk mijn voorkeur wel naar uit. Qua reizen zie ik weinig problemen hier, alleen vind ik het lastig ivm dengue/malaria. Zijn hier mensen die dit wel gedaan hebben met jonge kinderen, en hebben jullie adviezen?

    Welke van bovenstaande bestemmingen zou het fijnst reizen met een kleintje? Ervaringen of tips zijn welkom! Of nog hele andere bestemmingen, mag ook natuurlijk ?
Waardeer dit bericht:
4 jaar geleden
·
#29625
Ja hoor Thailand met dochter toen ze nog geen jaar was. Maleisie vorig jaar. Dengue is altijd een risico maar gewoon insmeren, Malaria is in deze landen geen issue tenzij je naar Borneo gaat. Het zijn echt super makkelijke landen om te reizen dus als dat je voorkeur heeft zeker doen. Ik doe ff een link naar onze reiservaringen.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!