Ik voel me niet een backpacker (meer een travel-light-and-far). Ik vond het ook teleurstellend. Publiek was 55plus (ik was op donderdag). Europa etc heb ik overgeslagen. Maar wilde wel info over Scandinavie, niet meer gevonden dan wat reisgidsen (niet meegenomen).
Wij gaan dit jaar individueel naar Cuba, precies 1 mini-standje gevonden. Geen nieuwe info.
Sowieso geen enkele stand waarbij familiereizen oid worden aangeboden. Riksja was er niet (vrijdag en zaterdag pas ofzo), Sawadee en Djoser waren niet meer dan een stapel-leuk-aangeklede-folders.
Voor China heb ik nog wel twee zaken aange
Ik was op zoek naar een betaalbare reis naar Tanzania oid. Niet meer informatie gevonden dan wat leuke aankleding. Een kleine, enthousiaste organisatie (Neema) maar die bleken uiteindelijk net zo prijzig te zijn dan alle andere opties.
En nog even gekeken naar Australie. Maar de vrouw van de campers (kwam uit Australie) had geen idee hoe koud het 's nachts was in onze zomer....
Ik had ook de hoop hier en daar wat lekkers te proberen, dat viel ook flink tegen.
Kortom: ik vond het tegenvallen
Met kinderen: USA, Thailand (2x), Marokko, Dubai, Cambodja, Maleisie, Vietnam, Oman, Cuba, Sri Lanka
Zonder kinderen: Florida, west USA, Indonesie, New York, Thailand, Canada, Nepal, Mexico, China
Facebook: TravelMama