Subscribe
Volgend jaar moet het er dan eindelijk van komen. We willen met de kinderen naar Noord-Amerika. De kinderen zijn dan 9-6-3 jaar.
We denken nu aan het Noord-Oosten van de Verenigde Staten. De kinderen hebben nog nooit gevlogen en de reistijd is te overzien. Ik heb zelf wel echt last van een jetlag, ben benieuwd hoe de kinderen reageren?
Florida is denk ik te benauwd. We zijn niet echt van de hitte. (Ook in het noordoosten kan het behoorlijk warm worden begreep ik)
Zuid-Westen lijkt me ook super, maar langere reistijd en warmer?
Helaas moeten we echt nu al sparen, we hebben niet veel over per maand en zijn dus al naar het budget aan het kijken.
Wat zouden we voor een rondreis door het Noord-Oosten minimaal moeten rekenen. Inc vlucht/vervoer/ overnachting. Natuurlijk is dat niet tot in detail te zeggen, maar ik heb echt geen idee hoeveel duizend gespaard moet zijn.

Vluchten, overnachtingen, vervoer.
Auto of camper? Openbaar vervoer voor New York- Washington
Kamperen? Air BNB? Hotels? Alles ligt nog open.

Soort reizigers:
Niet dagelijks reizen, bij voorkeur minimaal 2 nachten opdezelfde plek, mag ook een week zijn. Het liefst drie weken in totaal indien dit financieel haalbaar is.
Combinatie van steden en natuur. Niet echt van de musea. We zijn eerder in New York geweest, de kinderen nog niet, 3-4 dagen is voldoende. Washington 3 dagen? Enkele nationale of state parks, Niagara Falls, eventueel enkele stranddagen. Kortom het is kog heel vaag.
Maar wellicht heeft iemand hier ideeen over.
Of adviseren jullie Iets totaal anders.
Waardeer dit bericht:
6 jaar geleden
·
#24082
Hoi,

Ik kan je heel veel tips geven. Ik heb al een berg tips op mijn website staan, dus neem daar aub een kijkje. [url:16rach8h]http://www.reistipsamerika.nl[/url:16rach8h]
Lees ook onze reisverslagen van noord-oosten om ideeën op te doen voor je eigen reis.

Met 5 personen en op budget, denk ik dat een camper een goede keus is.
Met een auto zul je ook minimaal een minivan moeten hebben. En als je dan hotels/motels etc gaat doen, heb je ook al twee kamers nodig. Denk dat dat duurder uitkomt dan een camper. Camping plaatsen zijn ook verschillend in prijs, maar die kun je evt vooraf uitzoeken. Je kan dan eenvoudig zelf boodschappen doen en ben je niet zo zeer afhankelijk van restaurants.

Vluchten op New York Zijn redelijk voordelig de laatste tijd. Die zou je best voor ongeveer €400 pp moeten kunnen vinden. Begin vroeg met het bijhouden van deze prijzen.
6 jaar geleden
·
#24083
Bedankt ChristianM,

Ik zal zeker gaan kijken op je site.
Met vijf personen is inderdaad niet altijd even praktisch en voordelig.
We hebben nog nooit met een camper gereist. Lijkt me voor de kinderen wel prettig dat ze steeds dezelfde slaapplek hebben. Vooral de oudste slaapt het liefst in zn eigen bed. Alleen een auto lijkt me makkelijker, daarmee kun je ook even snel boodschappen doen/ een dorpje of stad bekijken zonder dat de hele camper mee moet. Maar wellicht valt dat allemaal wel heel erg mee.
6 jaar geleden
·
#24084
Wij zijn 2x met kids naar Florida geweest: 1x in november met onze dochter van 3 jaar en 1x in de zomervakantie met onze 2 kids van toen 2 en 6 jaar. Het is warm in Florida in die periode maar wij vonden het prima te doen. Florida is alleen geen echte budgetbestemming als je bijvoorbeeld ook attractieparken wilt gaan bezoeken.
Florida heeft prachtige zandstranden en er is genoeg te doen en te beleven. Wij logeerden in hotels, appartementen en we hebben een week een huis met eigen zwembad gehuurd in Orlando. De kosten van een huis of villa met zwembad vallen best mee in Florida als je het bijvoorbeeld vergelijkt met een huisje Landal in het hoogseizoen.
Ik vind Florida een hele fijne bestemming en we zijn er al vaker geweest (ook toen we nog geen kids hadden).
Vorig jaar waren we in Los Angeles (1 week), op Oahu (Hawaii) 1 week en in San Francisco (5 dagen).
6 jaar geleden
·
#24085
Mijn belangrijkste tip: ga eens na of de meivakantie een optie is. West USA vind ik ook te druk, te duur en te heet in zomervakantie. Maar goed te doen in meivakantie. Ik vind west USA wel heel veel mooier dan oost USA. Rondje Las Vegas - Grand Canyon - Monument Valley - Moab - Bryce - Zion - Las Vegas past prima in een niet te hectische twee weken.
6 jaar geleden
·
#24086
Bedankt voor de tips! Veel zal ook afhangen van de prijs van de tickets. In de meivakantie krijgt mijn man waarschijnlijk geen vrij, maar we gaan de mogelijkheden wel bespreken.
6 jaar geleden
·
#24087
Hey wat leuk zeg. Wij hebben dezelfde plannen.

Wij gaan 2 weken in de meivakantie. Net alles op werk geregeld en nu kiezen tussen oost en west. Op basis van onze wensen zou ik voor het westen kiezen maar wij zien ook op tegen het lange vliegen.

Wat zijn jullie wensen precies? Hou je van steden bezoeken of juist de natuur?

Groetjes!!
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!