dinsdag 12 januari 2021
  4 Replies
  2.1K Visits
  Subscribe
Iemand nog plannen voor de zomer van 2021? Wij hebben het aangedurft om tickets te boeken (die te annuleren zijn) met Lufthansa. Hopelijk gaat het door.

Het wordt een rondje vanuit Singapore:

- Johor Bahru (autohuur) 2 nachten
- Kuantan 5 nachten
- Perhentian 4 nachten (tussenstop Kuala Besut)
- Ipoh 2 nachten
- Georgetown 4 nachten
- Kuala Lumpur 4 nachten
- Taman Negara 3 nachten
- Melakka 2 nachten
- Singapore 3 nachten

We gaan dik 4 weken. Iemand nog suggesties, tips, alles is nog te wijzigen/annuleren.

Groeten,
Marco
Waardeer dit bericht:
3 jaar geleden
·
#30139
Ook wij deden Maleisie/Signapore vanuit SG.
Hoewel wel niet allemaal dezelfde plaatsen aandeden dan jullie heb je wellicht wat aan ons verslag.
Landen op SG en direct door naar JB vonden wij heel fijn. Je bent even wat langer onderweg maar het kost je zo geen nacht. Als de leeftijd van je kinderen ernaar is, is Legoland echt heel erg leuk.
3 jaar geleden
·
#30141
Leuk rondje. Meteen door naar JB is slim, het spaart een hoop geld, want de hotels in Singapore zijn tegenwoordig wel heel duur. Kuantan 5 nachten vind ik lang. Wat je ook kunt doen is Perhentian vervangen door Tioman; vinden wij leuker. Taman Negara mag je van ons overslaan. Maar als je toch gaat, kijk dan eens of je KL en Taman Negara kunt omwisselen.

In de route is omwisselen van Ipoh en Georgetown handig; minder reistijd (al is Kuala Besut - Georgetown wel een roteind, maar dat is Kuala Besut - Ipoh ook).
3 jaar geleden
·
#30152
Volgens mij hebben we dezelfde tickets, ik boekte ook bij Lufthansa (in oktober al) voor eind juli 2021 naar Singapore, ook wij willen dan vanuit Singapore direct naar Johor en dan 2 nachten daar om te "acclematiseren" onze route vervolgt dan naar Melakka-KualaLumpur-Pangkor-Ipoh-Penang-Perhentians-Borneo-Singapore.
Tenminste als alles door kan gaan????? Ik kan nog nergens iets hoopvols vinden.
Onze tickets zijn niet refundable maar wel omboekbaar naar ander moment of andere bestemming. Maar volgens mij moet het dan wel voor 31-12-2021 plaatsvinden, dat word voor ons wel lastig, want we hebben dan geen langere vakanties meer tussen september en december......

Misschien is er intussen wel wat verruimd zodat je ze mag doorschuiven naar 2022??
Onze jongens zijn intussen 16 en 13.....hopelijk lukt het dit jaar
3 jaar geleden
·
#30153
Ja, helaas is er op dit moment nog niet veel goed nieuws op het reisfront voor Maleisie/Singapore. Volgens mij moet het ook nog dubbel geregeld zij, dus Singapore én Maleisie......

Ergens in juni beslissen we definitief wat we doen. Inmiddels ook maar een reis naar Kroatie samengesteld voor dezelfde periode, misschien dat dat wel kan.

Wij hebben ook tickets van Lufthansa, die wel refundable zijn, hopelijk is het niet nodig. We gaan het zien, hopelijk kan dat coronapaspoort iets doen.

Groeten,
Marco
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!