maandag 03 december 2018
  5 Replies
  2.3K Visits
  Subscribe
Vorig weekend min of meer besloten in detail naar tanzania te kijken als bestemming voor 2019. 2-3 weken, combi van safari, wandelen bij de kili (beklimmen kan maar we zijn ook realistisch :-)) en strand )zanzibar/mafia.

eerst naar tickets gekeken maar dat is al lastig aangezien je eigenlijk een roundtrip wil maken (kili-zanzibar en terug). Nu net wat gevonden bij emirates, 750 euro vanaf dusseldorf. DUS-KILI an ZAN-DUS.

ga ik het veel goedkoper vinden ergens anders? vorige jaar met met Emirates naar Dubai gegaan, wel goed bevallen..

Tips zijn welkom.
Waardeer dit bericht:
5 jaar geleden
·
#28768
Vier jaar geleden zijn wij naar Tanzania geweest. Vliegen op Dar es Salaam was toen erg goedkoop. We hebben toen de combi gekocht: Brussel - Kili en terug Dar es Salaam - Brussel. Kinderprijs was 600 per ticket en volwassenen was 700 per ticket. Wij vlogen met Turkish Airlines. Deze ticketprijzen waren toen echt de goedkoopste.

De binnenlandse vluchten Kili - Zanzibar en Zanzibar- Dar es Salaam heeft het bedrijfje waarmee wij de safari hebben gedaan geregeld. Dat was vele malen goedkoper dan dat wij zelf hier vanuit NL konden boeken.

Vlucht Kili - Zanzibar was 3 keer zo duur als Zanzibar - Dar es Salaam.

Maar ja... dit zijn prijzen/info van 4 jaar geleden...
5 jaar geleden
·
#28769
Net even gekeken:
heen: 16 juli/ terug 6 augustus
Brussel - Kili & Dar es Salaam - Brussel: 657 per volwassene / 564 euro per kind

Als je nu zelf ticket Zanzibar- Dar es Salaam koopt dat kost via skyscanner 37 euro pp (volwassene), 31 euro pp (kind)

Als je nu zelf ticket Kili - Zanzibar koopt, heb je directe vlucht al voor 115 euro (nou bij ons was dat stuk duurder!! Via de organisatie namelijk voor 240 dollar pp gekocht en ik weet dat dat toen nog een stuk lager was dan via skyscanner. Binnenlandse vluchten zijn dus duidelijk goedkoper geworden!

Dus... mocht je toevallig bovenstaande data kunnen/gaan dan kan het dus goedkoper dan 750 euro pp. Het wordt helemaal goedkoper als jullie toevallig ook nog met kinderen vliegen die onder het kindertarief vallen.
5 jaar geleden
·
#28770
Net even gekeken:
heen: 16 juli/ terug 6 augustus
Brussel - Kili & Dar es Salaam - Brussel: 657 per volwassene / 564 euro per kind

Als je nu zelf ticket Zanzibar- Dar es Salaam koopt dat kost via skyscanner 37 euro pp (volwassene), 31 euro pp (kind)

Als je nu zelf ticket Kili - Zanzibar koopt, heb je directe vlucht al voor 115 euro (nou bij ons was dat stuk duurder!! Via de organisatie namelijk voor 240 dollar pp gekocht en ik weet dat dat toen nog een stuk lager was dan via skyscanner. Binnenlandse vluchten zijn dus duidelijk goedkoper geworden!

Dus... mocht je toevallig bovenstaande data kunnen/gaan dan kan het dus goedkoper dan 750 euro pp. Het wordt helemaal goedkoper als jullie toevallig ook nog met kinderen vliegen die onder het kindertarief vallen.


is dat die met turkisch airlines met 2 keer overstappen? ik zie hem ook net staan. wel 2 keer overstappen maar nog een redelijke duur van de vlucht. ik ga nog eens met deze adviezen kijken. lekker puzzelen

dank jullie
5 jaar geleden
·
#28771
Ja, met Turkish Airlines.

Stomme is dat ik dacht dat ik ze gezien had met 1 overstap... (alleen in Istanbul) maar ik zie nu idd 2 overstappen staan... Of er is nu wat veranderd of ik heb gister niet goed gekeken (niet goed genoeg opgelet of het nu 1 of 2 keer overstappen was).

Maar totale reistijd valt nog steeds mee.

Succes met zoeken.
5 jaar geleden
·
#28772
Wij gaan in de zomer ook naar Tanzania, jammer genoeg hadden we specifieke weken waarin Marcel vrij kon neme. Uiteindelijk gekozen voor Egypt air. Op de heenweg korte overstap en dan naar Dar Es Salaam en op de terugweg blijven we 4 dagen in Cairo om onze dochter [url=https://www.gezinopreis.nl/egypte-met-kinderen/:2ybb3mol]Egypte[/url:2ybb3mol] en de piramides te laten zien. Helaas kregen we gisteren een e-mail dat er op de terug weg een extra stop in Nairobi bij is gekomen. We hoeven dan niet over te stappen maar ze laten er dan wel mensen in en uit. We hebben de tickets half november gekocht maar ik zie dat ze nu alweer flink duurder zijn op onze dagen. Maar misschien voor jou op andere data wel een optie.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!