woensdag 28 november 2018
  2 Replies
  2.2K Visits
  Subscribe
Hoi.

We hebben het idee om in de Mei vakantie 2019 (19 april - 3 mei) naar Sri Lanka en een paar dagen Malediven te gaan.

Ik schrik me alleen rot van de ticket prijzen, voor 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 7) kom ik steevast boven de 4000 euro uit (tenminste, met maximaal 1 overstap en normale reistijden).

Iemand nog tips? Ik kan vanaf dusseldorf, amsterdam, brussel reizen. Frankfurt zou eventueel ook nog te overwegen zijn, maar niet ideaal.

Volgens mij moet het goedkoper kunnen, of is het nou eenmaal zo duur op die route?

Groeten!
Waardeer dit bericht:
5 jaar geleden
·
#28767
Wij zijn vanaf Dusseldorf met Etihad gevlogen (over Abu Dhabi).
Je zou kunnen overwegen om af te sluiten met een aantal dagen Malediven.
Dat ligt dichtbij Sri Lanka. Met Etihad was die tussenstop goed te boeken.

Realiseer je wel dat Malediven een aanslag op je portemonnee kan zijn.. maar goed... je zit er dicht in de buurt, dus het is wel iets om over na te denken.

Waarvan: per volwassene 666,- voor onze zoon 585 (dit was in september)
Daar komen de reserveringskosten nog overheen, maar dat is wat wij er voor alle tickets samen betaald hebben.

Schema:
Dusseldorf - Abu Dhabi - Colombo
Colombo - Male (Malidiven)
Male - Abu Dhabi - Dusseldorf.
5 jaar geleden
·
#28766
Dat kan zeker goedkoper, als ik nu kijk zie ik al voor 3400 euro. Of 3100 en dan wel 2x overstap, maar die zijn heel kort. Zou ik niet erg vinden, maar dat is ieder voor zich. Er is ook een variant met 2x overstap heen en 1x overstap terug.

Kijk eens op Skyscanner voor je data. Ja kan meerdere bestemmingen als je op de terugweg de Malediven aan wil doen.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!