vrijdag 03 augustus 2018
  15 Replies
  3.4K Visits
  Subscribe
Nog op de terugreis vanuit Frankrijk zijn we ons aan het oriënteren op zomer 2019. We denken aan Sri Lanka. Weet iemand waar en wanneer je het beste kunt boeken? Wat zijn richtprijzen? Het gaat om 3 weken in juli/ augustus 2019. Schiphol en Düsseldorf voor ons allebei prima opties. Koln/Bonn zou ook kunnen als het daar goedkoper is. Emirates is ons altijd goed bevallen naar Azië. Of moeten we voor Sri Lanka naar andere maatschappijen kijken? Alvast bedankt!
Waardeer dit bericht:
5 jaar geleden
·
#27826
ik kijk meestal 8/.9 maanden van te voren.. ik hou sowieso de sites in de gaten.. <!-- w -->http://www.bmair.nl<!-- w --> is een fijne met goede aanbiedingen
5 jaar geleden
·
#27827
Wij zijn in juli 2017 naar Sri Lanka geweest met Emirates. Hadden tickets voor 3 volwassen en 2 kids voor in totaal 2700 euro...superdeal als je het mij vraagt en heel tevreden van Emirates !!!



Nog op de terugreis vanuit Frankrijk zijn we ons aan het oriënteren op zomer 2019. We denken aan Sri Lanka. Weet iemand waar en wanneer je het beste kunt boeken? Wat zijn richtprijzen? Het gaat om 3 weken in juli/ augustus 2019. Schiphol en Düsseldorf voor ons allebei prima opties. Koln/Bonn zou ook kunnen als het daar goedkoper is. Emirates is ons altijd goed bevallen naar Azië. Of moeten we voor Sri Lanka naar andere maatschappijen kijken? Alvast bedankt!
5 jaar geleden
·
#27828
Wij zijn in juli 2017 naar Sri Lanka geweest met Emirates. Hadden tickets voor 3 volwassen en 2 kids voor in totaal 2700 euro, geboekt in november 2016 ...superdeal als je het mij vraagt en heel tevreden van Emirates !!! We volgen vanuit Dusseldorf wat goedkoopste uitkwam!



Nog op de terugreis vanuit Frankrijk zijn we ons aan het oriënteren op zomer 2019. We denken aan Sri Lanka. Weet iemand waar en wanneer je het beste kunt boeken? Wat zijn richtprijzen? Het gaat om 3 weken in juli/ augustus 2019. Schiphol en Düsseldorf voor ons allebei prima opties. Koln/Bonn zou ook kunnen als het daar goedkoper is. Emirates is ons altijd goed bevallen naar Azië. Of moeten we voor Sri Lanka naar andere maatschappijen kijken? Alvast bedankt!
5 jaar geleden
·
#27829
Wij hebben ze net in juli geboekt voor januari 2019. Voor € 1.730,- met 2 volwassenen en 2 kids (maar 1 onder de 2 jaar, dus 3 stoelen). Met Emirates via Düsseldorf.
Diezelfde tickets zijn nu al ruim € 2.000,- dus tijdig boeken loont!
5 jaar geleden
·
#27830
Tijdig boeken loont zeker! Maar houd er ook rekening mee dat de vliegtickets duurder zijn dan een paar jaar geleden. Dat is iig mijn ervaring. Wij vliegen inmiddels ieder jaar wel naar Azië maar zo goedkoop als een paar jaar gelden kan ik de tickets niet meer boeken...
5 jaar geleden
·
#27831
Bedankt voor de reacties. Bmair kende ik nog niet. En handig om wat richtprijzen te hebben.
5 jaar geleden
·
#27832
Kijk vanaf 11 maanden voor vertrek op Skyscanner, de beste deals vind je tussen oktober en eind januari. Misschien dat Brussel ook nog een optie is?
5 jaar geleden
·
#27833
Wij zijn vanaf Dusseldorf met Etihad gevlogen (over Abu Dhabi).
Je zou kunnen overwegen om af te sluiten met een aantal dagen Malediven.
Dat ligt dichtbij Sri Lanka. Met Etihad was die tussenstop goed te boeken.

Realiseer je wel dat Malediven een aanslag op je portemonnee kan zijn.. maar goed... je zit er dicht in de buurt, dus het is wel iets om over na te denken.

Prijs...2018,75

Waarvan: per volwassene 666,- voor onze zoon 585
Daar komen de reserveringskosten nog overheen, maar dat is wat wij er voor alle tickets samen betaald hebben.

Dusseldorf - Abu Dhabi - Colombo
Colombo - Male (Malidiven)
Male - Abu Dhabi - Dusseldorf.
5 jaar geleden
·
#27834
Wij zijn net terug van Sri Lanka. Onze tickets hadden we volgens mij in september/oktober geboekt. We vlogen vanaf Parijs met Kuwait Airlines. Totale kosten voor 2 volwassenen en 3 kinderen 2500 euro. Rechtstreeks geboekt bij de maatschappij.
Omdat we zo vroeg geboekt hadden kregen we later nog wel te maken met een wijziging van dagen, dit was wel ruim voor vertrek dus geen probleem verder.
5 jaar geleden
·
#27835
Anderhalve week geleden waren tickets naar Sri Lanka vanaf Amsterdam 455 euro! Dochter 1 dan 12, dus voor het eerst geen kindertarief maar nog nooit zo goedkoop gezien! Dus voor 2 volw en 1 kind tarief die prijs! En heen ook nog dagvlucht (nacht kon ook) wat ik heel fijn vind. Heen KLM en Oman Air (wel 2 stops maar heel kort en mooie break) en terug met Qatar!

Helaas redde ik het niet om die dag te boeken en gingen de prijzen stijgen. En zijn ze niet meer gezakt naar de mooie prijs en dezelfde korte reisduur. Voor ons 3 zijn ze van 1360 euro naar 1700 euro gestegen.
5 jaar geleden
·
#27836
Herkenbaar verhaal! Ook ik had tickets (met redelijke overstaptijden) gevonden voor 475 euro naar Jakarta maar deze zijn helaas niet meer voor deze prijs te krijgen en snel in prijs gestegen...
5 jaar geleden
·
#27837
Oh balen! Later kun je ook nog vaak mooie prijzen krijgen, maar zeker weet je dat nooit. Binnen is binnen! Rond januari kocht ik tickets londen-brisbane voor 575 euro pp!
5 jaar geleden
·
#27838
Bedankt voor de reacties. Met name de prijs van Emirates valt me zo tegen, daar had ik eerder goede prijzen voor Azie. Oman air zie ik ook als redelijk goedkoop. Lijkt dit een veilige maatschappij te zijn? En Air India?
5 jaar geleden
·
#27839
Oman air is een prima maatschappij. Maar bij de goedkope tickets heb je nog wel eens een overstap van 24 uur. Geen probleem, totdat je een hotel wilt boeken. Dat valt wel tegen en je hebt een visum nodig (ik dacht iets van 10 tot 15 euro). Keer vijf personen tikt dat wel aan.

Ik vloog altijd graag met Emirates. Ik vond het naar Sri Lanka tegenvallen. Het eten viel tegen, personeel minder vriendelijk, ze kwamen weinig met drankjes langs etc.
5 jaar geleden
·
#27840
We hebben geboekt! Rechtstreeks bij Oman Air. Korte overstaptijden. 717 euro pp. Nu kan de voorpret echt beginnen.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!