1. Pollie
  2. Reizen
  3. maandag 11 augustus 2008
  4.  Abonneer via e-mail
Hoe is de service aan boord van de LTU vluchten?? Of verschillen vliegmaatschappijen hier niet veel in??
Waardeer dit bericht:
Reageer
Er is nog geen reactie geplaatst.
Geaccepteerde antwoord Pending Moderation
Hoi Pollie,
In oktober '07 en april '08 vlogen wij met LTU naar en van Bangkok. Wij vonden LTU niet uitblinken in kindvriendelijkheid. Lange wachtrijen en -tijden op het vliegveld, online inchecken werkte niet, de besproken kindermaaltijden waren niet voorradig en tijdens de heenreis werd er weinig eten en drinken gedeeld. Waarschijnlijk kwam dit laatste doordat de bemanning al vrij vlot tijdens de reis op Thaise tijd overging. (vijf/zes uur later) We vertrokken om half drie. Onze kindjes vielen gelukkig vrij snel in slaap, dus die hebben het prima gehad. En tja, als je voor het goedkoopste gaat, moet je misschien ook niet al te hoge verwachtingen hebben. Misschien is de service van KLM wel beter, maar het scheelde ons (met z'n vieren) honderden euro's.

De trein (ICE) naar Dusseldorf was voor ons goedkoop (75 euro, met z'n vieren, 1e klas). Bij aankomst in Dusseldorf was het even zoeken naar de juiste metro naar het vliegveld, maar dat kwam uiteindelijk ook goed. Op de terugweg werden we opgehaald in Dusseldorf, anders hadden we waarschijnlijk een overnachting in Dusseldorf geboekt. Na een lange reis is het dan wel zwaar als je ook nog de trein moet nemen. (Leeftijd van kinderen speelt dan ook een rol.)

Een jaar eerder vlogen wij met China Airlines, en wij vonden de service daar niet veel anders. Ooit vlogen we (nog zonder kindjes) met Cathay Pacific naar Bali, daar vonden we de service erg goed. Daar had ook elke stoel een eigen monitor voor zich, met de mogelijkheid van keuzefilms en spelletjes. Zo gaat de tijd snel.

Ik ben benieuwd naar andere ervaringen.

Groeten,

Els
https://www.verrereizenmetkinderen.nl
Met kinderen: Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Indonesië, China, Maleisië, Singapore, Brazilië, Bolivia.
  1. meer dan een maand geleden
  2. Reizen
  3. # 1
Geaccepteerde antwoord Pending Moderation
Hier helaas dezelfde ervaring als die van Els. Ik vond de stewardessen niet echt klantvriendelijk (sommige behoorlijk chagrijnig zelfs!) en allesbehalve kindvriendelijk. Een voorbeeld...toen mijn zoontje in het gangpad aan het spelen was en met zijn autootje per ongeluk achter de panty van een stewardess haakte, kreeg hij een hele kwade blik en sneer van stel dat die panty kapot was...
Maar ook bij ons scheelde het zoveel geld, dat de mindere service niet doorslaggevens zou zijn in het wel of niet kiezen voor LTU.

Groetjes, Lisette
  1. meer dan een maand geleden
  2. Reizen
  3. # 2
  • Pagina :
  • 1


Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!