dinsdag 14 augustus 2018
  14 Replies
  3.3K Visits
  Subscribe
Vorig jaar naar Maleisie geweest, dit jaar naar Frankrijk en volgend jaar willen we met de camper door west usa. Al druk zoekend naar tickets maar nog niks moois te vinden naar west Amerika. Maar wel naar Thailand/ Singapore/ Maleisie! Onder de 600 euro, wel met korte overstap.
En nu kriebelt het toch weer....wat als prijzen naar West Usa hoog ( rond de 850) blijven? Dan toch weer naar Azië? Afgelopen jaren prijzen naar west Usa in de gaten gehouden en het moet kunnen voor rond de 600 euro, maar geduld he? Nog meer mensen alweer op zoek naar tickets voor juli/ augustus 2019?
Waardeer dit bericht:
5 jaar geleden
·
#27864
Wij kijken ook al weer.. richting zuid oost Azie. Op welke site kijk je? Dit jaar een verrassend leuke vakantie op Corsica gehad maar Azie blijft favoriet bij het hele gezin.
Op de sites waar ik tot nu toe heb gekeken zag ik nog geen tickets voor juli/aug 2019.
5 jaar geleden
·
#27865
Op Skyscanner bijvoorbeeld. Ik kijk voor 19 juli tot 9 augustus.
Ook op kayak.
Succes!
5 jaar geleden
·
#27866
Ohja daar kijk ik ook maar op dit moment niet onder 3000 met zn vieren. We vliegen meestal vanaf adam of Düsseldorf. Naar Bkk of KL. Maar kijken ook nooit zo vroeg al dus weet niet goed het verloop. Meestal zijn we tussen 2400/2600 kwijt.
Succes met zoeken.
5 jaar geleden
·
#27867
Naar Bangkok nu te boeken voor 600 euro , heen half juli, terug begin augustus.
Denk dat over een week of 2 er veel meer gunstige tickets zijn te boeken.
5 jaar geleden
·
#27868
Yes, hebben tickets naar Los Angeles voor 1600 euro voor ons vieren (man, ik, zoon van dan 12 en zoon van dan 10) in de A380.
19 juli tot 10 augustus.
Zag op allesamerika forum dat er vanavond een flash sale was.
5 jaar geleden
·
#27869
Wauw, mooie prijs!
Maar verplicht met de trein van Brussel naar Parijs? Is dat inbegrepen?
Zou er denk ik zelf, ondanks de superprijs, toch niet gauw voor kiezen gezien de extra tijd en omslachtigheid.
Maar jij bent blij, dus nu lekker plannen en voorpret!

(ik kon die prijzen naar NY of Washington niet vinden trouwens hoor).
5 jaar geleden
·
#27870
Ja, treinticket zit er bij in. Wij wonen uurtje van Brussel, dus met de auto naar Brussel. Lang Parkeren en dan de snelle trein naar Parijs, die stopt op het vliegveld. Makkelijk dus. En voor die prijs heb ik het er graag voor over!
5 jaar geleden
·
#27871
Nog even wachten tot 01 september, dan komen veel meer tiocketprijzen vrij.
5 jaar geleden
·
#27872
Bij veel maatschappijen kan je 300 dagen van te voren tickets kopen
5 jaar geleden
·
#27873
Bij veel maatschappijen kan je 300 dagen van te voren tickets kopen


Om verwarring te voorkomen over het jaar komen tickets inderdaad bij veel maatschappijen pas vrij 330 dagen voor de datum van de vlucht. Zeker op vergelijkingssites, al kun je ze bij de maatschappij zelf vaak al wel boeken tegen erg hoge prijzen.

Als je nu ticketprijzen ziet langer dan 11 maanden vooruit bij een reisbureau, controleer dan erg de betrouwbaarheid van dat bureau.
5 jaar geleden
·
#27874
Hier weer gelukt voor 2019.

Vliegen op 25 Juli naar Hanoi en de 15e Augustus weer retour.
€2350 euro voor ons 4en.
Via China Airlines maar uitgevoerd door KLM op het stuk naar Taiwan. Dan nog 2 uur naar Hanoi.

Zitten vast aan een bepaalde periode en deze tijden waren heel erg fijn.
Dus onze slag maar geslagen. Via schipholtickets.nl en tickets kwamen direct door op mij FlyingBlue KLM app dus heb er wel vetrouwen in dat het goed zit :)
5 jaar geleden
·
#27875
Hoi,

Leuk om het geregeld te hebben. Dan kan het plannen en dus ook de voorpret écht beginnen.
Wij zoeken net als de afgelopen zomers tickets op Bangkok. Plan is een combi te doen Thailand / Myanmar of Thailand - Cambodja. We zijn flexibel wat luchthaven betreft (Amsterdam of Düsseldorf) en willen vier weken met vertrek eerste week van onze zomervakantie(vanaf 20 juli is dat). Deze keer zullen we voor het eerst 6 tickets moeten kopen (3 volwassen tickets en 3 kindertickets). Onze oudste is dan 12 en onze jongste dan 2. Het lukte ons eerdere jaren altijd zo rond de €2800,- uit te komen, maar nu is het natuurlijk andere koek met een ticket extra.....
Althans als we niet voor Ukrain Airlines kiezen. Daar vind ik nu tickets voor €2800,- voor ons zessen met vertrek vanaf Düsseldorf. Goedkoopste tickets van andere aanbieders (Finnair) beginnen vanaf €3400,- Daar komen vast nog de Midden-Oosten aanbieders bij, maar onder de €3300,- zullen ook die zeker niet komen. Afgelopen jaren was UIA geen optie, vlogen we met Emirates / BA. Maar nu het aantal tickets groter wordt en dus de totaalprijs hoger, wordt dat toch financieel wel interessant om te overwegen gezien het prijsverschil. Positieve ervaringen met UIA zijn welkom, als ook negatieve.

Groeten Arien
5 jaar geleden
·
#27876
Positieve ervaringen met UIA zijn welkom, als ook negatieve.


Wij vlogen met UIA, hier geef ik een korte review:
https://www.verrereizenmetkinderen.nl/Forum/viewtopic.php?f=106&t=3553&p=22743&hilit=ukraine#p22743
5 jaar geleden
·
#27877
Mijn zoon heeft afgelopen zomer met zijn vader met UIA gevlogen naar Thailand en hij was heel tevreden. Ze hadden gewoon allemaal een eigen schermpje, het eten was gewoon en het personeel was aardig, vertelde hij.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!