donderdag 28 november 2019
  2 Replies
  2.3K Visits
  Subscribe
In totaal zijn we 4x met onze dochter naar Thailand (1x icm met Cambodja) geweest. Hier heb ik verschillende posts over gedaan op dit forum en ook heel veel nuttige tips gevonden. Eerlijk gezegd ben ik sinds de nieuwe lay-out van het forum nog maar zelden hier geweest. Op de 1 of andere manier kon ik er niet aan wennen. Maar nu we binnenkort toch weer naar Thailand gaan, maar nu dan zonder onze dochter, wilde ik toch onze planning met jullie delen. Misschien hebben de mensen hier nog tips voor ons.

We gaan het sowieso anders doen dan vorige jaren. Zo gaan we voor het eerst een auto huren en sluiten we niet af op een eiland. Maar eindigen we met 5 dagen Bangkok waar we vooral voor het eten gaan, een culinaire rondtour als het ware.

2-1
Met Etihad via Abu Dhabi naar Bangkok
3-1
Aankomst Bangkok en overnachting vlakbij Hua Lampong treinstation
4-1
In de ochtend pakken we de trein naar Pak Chong. We hadden bij Bobby's 3 nachten en de 1,5 tour geboekt. Helaas kregen we tijdje terug bericht dat de overnachting niet door kon gaan, omdat de eigenaar ze zelf ging verhuren. De tour gaat wel door. Voor ons beetje vaag verhaal, maar het is niet anders. Daarom hotel in Pak Chong geboekt.
5/6-1
Khao Yai National Park 1,5 dag tour
7-1
Trein of (mini)bus terug naar Bangkok en vliegen naar Lampang
8/9-1
Lampang, we willen in ieder geval naar Wat Chaloem Phrakiat Phrachomklao Rachanuson
10-1
Met de trein of bus naar Chiang Mai
11/12/13-1
Chiang Mai, dagje Elephant Nature Park is al geboekt
14-1
Vandaag halen we op het vliegveld onze huurauto op en rijden we met wat tussenstops naar Pai
15/16/17-1
Pai
18-1
Met de huurauto terug naar Chiang Mai en met de nachtrein naar Bangkok
19/20/21/22/23-1
Bangkok. Het plan is om er vooral een culinaire trip in Bangkok van te maken. Zo gaan we allerlei restaurants bezoeken die door Mark Wiens zijn aangeraden. Ook willen we naar het met een Michelin ster bekroonde Jay Fai gaan. Ook staat Mahanakhon Skywalk van glas op de planning.
24-1
01:55 in de ochtend vleigen we terug naar Amsterdam
Waardeer dit bericht:
4 jaar geleden
·
#29788
Misschien wat veel tijd in Pai, tenzij je drugsrokend in een guest house wilt hangen. Verder leuk plan.
4 jaar geleden
·
#29790
Haha, heb sowieso wel getwijfeld over Pai. Of er nu zo veel te beleven is, ik weet het nog zo net niet. Maar mijn vrouw wilde er graag heen. We hebben daar een huurauto, dus we maken sowieso wat uitstapjes met de auto. Bovendien hjeeft het guesthouse een zwembad. Dus bij lekker weer een dagje relaxen is ook wel fijn.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!