vrijdag 16 januari 2015
  61 Replies
  16.1K Visits
  Subscribe
Ja! De tickets zijn geboekt voor onze 12,5 huwelijks reis :-). Afgelopen week een mooie aanbieding van Qatar Airways: 2 volwassenen en 1 kind van 10 voor in totaal 1800 euro. Vertrek in juli terugkomst in augustus. Niet slecht dus voor het hoogseizoen. Wel hebben we een tussenstop in Doha, maar dat is wel lekker om de benen even te strekken. En waar de overstaptijd eerst 8 uur was op de heenweg, is dit nu maar 2,5 uur.

Het ' lange' wachten tot 12 juli is nu dus begonnen voor onze rondreis door Maleisië. Ondertussen hebben we al wel behoorlijk wat hotels ed vastgelegd, maar als iemand leuke tips of ideeën heeft, ook qua bezienswaardigheden, leuk! Heeft iemand ook ervaring met Qatar Airways en de overstap op Doha?

Onze route tot nu toe:

- Kuala Lumpur - 3 nachten (oa Batu Caves, is Melaka echt een dagexcursie?) : hotel?
- Sepilok - 2 nachten (natuurlijk het Sepilok Orangutan Rehabilitation Centre en het Rainforest Discovery Centre) : hotel= paganakan dii in een houtel huisje met buitendouche
- Kinabatangan - 3 nachten ( jungle trekking/ rivier cruise/ Gomantong Caves): bij het Last Frontier Resort
- Kota Kinabalu - 2 nachten (mede vanwege doorreis naar Kuching, maar ook voor Tanku Abdul Rahman Prak): hotel = Horizon
- Kuching - 1 nacht : hotel= Grand Margarita
- Annah Rais Longhouse - 2 nachten: jungle trekkings en optie om in de jungle te slapen/ kamperen ipv in het longhouse (op de terugweg langs bij Semenggoh
- Damai beach - 2 nachten: Lekker chillen, maar twijfelen over Bako NP, is dit echt een volledige dag? Is het Sarawak Cultural Centre echt de moeite waard? Ik vind de toegangsprijs naar verhouding zo duur: hotel = Damai Beach Resort.
- Penang - 3 nachten : Georgtown, tempels, lekker eten! Hotel: Hard Rock
- Perhentian Besar - 5 nachten : chillen, snorkelen, duiken, genieten, bij Cocohut Chalet op het strand
- Terug naar KL voor terugvlucht

Druk programma, maar wel gezocht naar afwisseling tussen hele actieve dagen en hotels met zwembad of bij het strand.

Nogmaals leuke tips of ideeën zijn welkom. Nu wachten of Air Asia weer BIG Sale krijgt ivm nog te boeken binnenlandse vluchten.
Waardeer dit bericht:
9 jaar geleden
·
#17488
Mooie prijs voor de tickets!

Maleisië ben ik nog niet geweest dus ik kan er niet veel over zeggen. Maar er zijn genoeg ervaringsdeskundigen op het forum :-)
9 jaar geleden
·
#17489
Ja, wij gaan ook. En ook met Qatar. Topaanbieding.

Ik vind Malakka geen dagexcursie. het is goed te doen om vanaf het vliegveld daar rechtstreeks heen te gaan. Veel fijner dan KL om een paar dagen bij te komen.
9 jaar geleden
·
#17490
Ja we twijfelen over Melaka... Hebben goede herinneringen aan KL en willen onze zoon daar ook wel wat laten zien: oa de Batu Caves ed...
De keuze is nog niet definitief gemaakt en er zijn zoveel accomodaties.....komt vast goed!
9 jaar geleden
·
#17491
Arhgh net een heel bericht getypt, op versturen gedrukt en wat zie ik .... alleen een berichtje extra van Hans!!

Nou, nieuwe poging:

Wat leuk dat jullie ook naar Borneo gaan. Welcome to the club (fam Moerkens, EenAnaarMaleisie en ondergetekende (en kennelijk Hans dus ook))!

Wat goed dat het jullie gelukt is om Last Frontier te boeken. Ik heb veel goede verhalen over ze gehoord en gelezen maar ook dat het nogal moeilijk is om met ze in contact te komen. Wij hebben hen ook gemaild maar helaas nooit antwoord gehad...

Ehh.. wij zitten ook in Horizon hotel.

Enneh ook wij gaan naar Annah Rais...

Yep, ook hotel Margeritha staat op ons lijstje. Ik wilde laatst boeken maar zag opeens allemaal slechte reviews op TA staan. We wachten dus nog even af...

Wij reizen trouwens in tegenovergestelde richting. Wij starten in Kuching en eindigen in Kota Kinabalu (met een uitstapje richting Kinabatangan rivier). Wanneer zijn jullie waar??

Qua tips...
- persoonlijk vind ik dat jullie veel plekken aan doen (9 overnachtingsplekken) en dat jullie er kort verblijven (2 nachten)
- waarom blijven jullie 1 nacht in Kuching en gaan jullie daarna naar Annah Rais? Je kan ook meteen die kant op gaan en een extra nacht in het longhouse verblijven (eventueel zonder excursies). Nacht verlengen is niet zo duur.
- Zelf willen we heel graag naar Bako NP om die neusapen eens goed van dichtbij te kunnen zien en hebben daarvoor Damai Beach laten vallen
- Ik dacht dat Sarawak Cultural Village laat zien hoe de mensen in longhouses leven (en nog muziek en dans) maar dat krijg je volgens mij al mee tijdens je verblijf in Annah Rais. Ik zou dus goed kijken wat je daar meer ziet dan in het longhouse zelf...
- Penang ligt voor mijn gevoel niet logisch op de route (helemaal ten westen van Maleisie vaste land terwijl de Perhentians weer helemaal aan de andere kant ligt) en vonden wij zelf niet zo heel bijzonder. Ik persoonlijk zou die dagen laten vallen (inclusief de reisdagen) en deze dagen op Borneo verblijven.
9 jaar geleden
·
#17492
Het gaat nog druk worden in Maleisie deze zomer, wat een gezelligheid :)
Ik ben het wel met Eynd14 eens, jullie vliegen er inderdaad wel doorheen, niet dat wij het veel rustiger doen hoor.
Wij combineren Maleisie en Borneo met Thailand, ons plan was Maleisie en Borneo maar omdat we vrienden in Thailand hebben wonen en er dan toch al zo dichtbij zijn nemen we er dat ook nog bij, daarbij was vliegen op Bangkok ook erg goedkoop (€2200 voor 3 volwassenen en 1 kind).
In Thailand zijn we niet van plan om heel erg veel te gaan doen, gewoon een paar dingen die we leuk vinden zoals Bangkok, Chiang mai, Suratthani en Kanchanaburi. In Maleisie doen we Kuala lumpur, Kuching en de Perhentians aan.
Fijn dat jullie allemaal al voor ons gaan, dan ben ik na het lezen van jullie ervaringen al helemaal in de stemming :)
9 jaar geleden
·
#17493
Nou het wordt inderdaad druk ;-)

We hebben heel goed nagedacht hoor over de route. Zeker als je ook naar de vliegtijden kijkt, hebben we eigenlijk overal op de dag van aankomst een volledige dag.
En 9 overnachtingsplekken, tja ik zie het verblijf in Sepilok (zijn we 2 volle dagen) en bij Last Frontier eigenlijk al als (4 dagen). Dan ben je al [u:l7m2mi97]6 dagen in 1 gebied[/u:l7m2mi97]. Valt wel mee toch? Tijdens mijn reizen door Italië leggen we meer km's af hoor ;-).

Alles in de omgeving van Kuching/Annah Rais/ Damai ([u:l7m2mi97]totaal 5 nachten[/u:l7m2mi97]).... zoveel reistijd is dat niet volgens mij, zie mijn opmerking over Italie ;-) Daar reden we ook voor 2 dagen en 1 nacht naar Rome (retour 600 km). Het is maar wat je wilt zien en hoeveel tijd je hebt..

- Kota Kinabalu is wel echt een overstap richting Kuching. En lijkt mij voor ons niet echt de juiste plek om langer te verblijven.
- Juist omdat ik heb gehoord dat Kuching ook een leuke stad is om te ontdekken, blijven we daar ook 1 dag en gaan we dan door naar Annah Rais.
- Naar Penang vliegen is niet zo onlogisch hoor. Je bent langer onderweg (met of zonder tussenstop KL) naar Kota Bharu als naar Penang. Aangezien het ons huwelijksjubileumreis is hebben we ook wel wat 'extra wensen/ eisen'. Zoals het Hard Rock. Sentimenteel als we zijn: op onze echte huwelijksreis waren we in het Hard Rock hotel op Bali en nu willen we met onze zoon ook naar een HRH. Daarnaast zijn wij ook erg in Penang geïnteresseerd ivm de goede culinaire recensies.(ivm werk). Van Penang naar Kota Bharu is maar 1 uurtje vliegen, dus de extra reistijd zie ik er niet echt in. Meer dat we juist meer van het land kunnen zien.

Daarnaast weet ik niet hoeveel vrije dagen jullie hebben.... Maar na deze 4 weken vrij heb ik niet veel dagen meer over hoor... :-)

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen om Thailand en Maleisië te combineren. Heel erg.... maar krijg nu al weer ' vakantie-uitzoek-kriebels' voor volgend jaar en denk hard aan Thailand. Fam Moerkens wanneer gaan jullie? Ben erg benieuwd naar jullie ervaring.
En Eynd14, wat leuk, tegenovergestelde richting: grappig. Waar verblijven jullie dan voor Bako NP? En uit nieuwsgierigheid: hoe ziet jullie route er uit?
9 jaar geleden
·
#17494
We hebben heel goed nagedacht hoor over de route.


Ha! Helemaal prima als je bewust voor bepaalde dingen kiest. Enneh wij hebben ook overwogen om een uitstapje te maken naar bijv. Thailand want of je nu 3 uurtjes vliegt of ergens 8 uur voor in de bus moet zitten... Zelf vonden wij Penang niet echt super maar als je precies weet waarvoor je gaat en dat wilt zien, snap ik helemaal waarom je die kant uit gaat hoor!

Wij hebben ook ongeveer 4 weken en hebben die als volgt ingedeeld:

- Kuching - 4 nachten (Margeritha hotel?)
We hebben hotel Margeritha op het oog maar weten het nog niet zeker. Doel Kuching: uitrusten van de reis. Verder ochtendje museum bezoek en wellicht een dagje kayakken.
- Bako NP, 2 nachten
Dit schijnt heel basic te zijn, maar we zitten wel in de nieuw gerenoveerde huisjes dus we hopen dat het een beetje ok is. Waarom overnachten in Bako? We hebben gelezen dat het meeste 'wild' te zien is in de vroege ochtend en late namiddag als de dagjes mensen nog niet op het eiland kunnen zijn. Ook een avondwandeling met gids lijkt ons mooi. Verder hopen we dat dit juist rust geeft ipv heen, snel wandelen wat je wil, op tijd met de laatste boot terug. We nemen alleen 2 dagrugzakken mee.
- Kuching, 1 nacht (Margeritha hotel?)
Zelfde hotel/kamer als voor Bako dus we hopen dat het niet als inpakken/uitpakken voelt. Lekker douchen na een basic verblijf!!! O ja, natuurlijk ook lekker in het zwembad plonsen.
- Longhouse Annah Rais, 3 nachten
Het programma trekt ons zeer: 1 dag hotsprings, 1 dag zelf bamboevlot bouwen en vissen op traditionele wijze en 1 dag klimmen/klauteren door jungle naar mooie waterval. Op terugweg nog langs Semongghoh (is daar vlakbij) en dan op naar het vliegveld.
- Kota Kinabalu, 4 nachten (Horizon hotel)
Weten nog niet precies wat we hier gaan doen maar willen wel graag raften op de Kiulu river en naar de eilandjes in de omgeving.
- Mount Kinabalu tour
Beklimming van de berg!!
- Kota Kinabalu, 2 nachten
Bijkomen van de beklimming. Schijnt dat je je spieren nogal gaat voelen dus lekker op naar de massage??
- Kinabatangan river, 4D/3N tour
Diverse river cruises, wandeling overdag met gids en wandeling ' s avonds met gids.
- Kota Kinabalu, 5 nachten (Langkah Syabas Resort)
Relaxen!! Verder zien we wel waar we nog zin in hebben.

Hi, hi! Wij komen dus ook uit op 9 overnachtingsplekken (eigenlijk zelfs 10 omdat je bij de beklimming aan de voet van de berg slaapt en in een hut boven op de berg)!! We hopen alleen dat doordat we twee keer weer terug komen in hetzelfde hotel (na Bako NP en na de beklimming van de berg) het meer als thuiskomen na uitstapje voelt dan 'we moeten weer in en uitchecken, alle bagage meenemen en de omgeving verkennen'.

Op drie momenten laten we veel bagage achter en zullen slechts spullen meenemen voor paar nachten. Dit is als we naar Bako gaan, de beklimming en ons uitstapje naar Kinabatangan. Bij Bako en beklimming kunnen we bijna alle bagage achterlaten in het hotel en voor Kinabatangan laten we de nodige bagage achter in een depot op de airport van KK.

In de loop der jaren hebben wij gemerkt dat we het prettig vinden om minimaal 3 nachten op 1 plek te zitten. Past het niet anders dan kiezen we voor 2. Slechts 1 nacht doen we eigenlijk niet meer.... Nu dus wel weer maar doordat we er dan al bekend zijn en weten dat we dat doen om de boel te herpakken/te douchen etc hopen we dat die ene nacht niet tegenvalt. Enneh... anders weten we weer waarom we dat noooooit meer wilden :)
9 jaar geleden
·
#17495
Wij hebben ook geen rust hoor, we vliegen van hot naar her en zijn overal maar even.
De ervaring leerde ons al dat wij geen mensen zijn om lang op 1 plek te blijven, zelfs de kinderen beginnen na een dag of 4 echt te zeuren, ik verveel me, wanneer gaan we weer verder, dit gebeurd wel tijdens het strand gedeelte omdat dit ook de enige plek is waar we niet erg veel ondernemen. Ik merk ook dat ik wel heel graag een zwembad bij de acco wil maar eigenlijk zijn de kids het na 1,5 uur wel beu, zelf ga ik er meestal al helemaal niet in en mijn man trekt een paar baantjes per dag.

Ik zoek onze reis ook altijd wel heel gericht uit, wat wil ik zien, wat wil ik doen? Dan moeten we daar maar overnachten. Als er in een bepaalde stad niks te doen is dan hoef ik er niet heen, misschien stom, wie weet hoe leuk het er is.
Maar ja, we moeten keuzes maken :)

Ik kan je Thailand ook echt van harte aanbevelen, voor ons staat het tot nu toe echt nog op 1, er is ook zoveel te doen dus wij zullen er ook zeker nog wel vaker komen.

Wij vertrekken op 11 augustus en komen op 30 augustus weer terug, we hebben gunstige vliegtijden dus we verliezen eigenlijk maar 1 dag op de heenreis.
Heen ergens rond 14.00 vertrek vanaf Amsterdam en aankomst in Bangkok 7.15
En terug vertrek vanuit Bangkok 02.15 en aankomst in Amsterdam 09.15
Onze jongste moet een dag erna weer gewoon naar school, ik hoop dat het goed gaat :)
Onze laatste reis naar Bangkok had ook zo'n fijne terugreistijden (toen waren we pas om 01.00 uur thuis van zaterdag op zondag nacht en op maandag moesten de kids weer naar school) dit ging eigenlijk heel erg goed.
9 jaar geleden
·
#17496
Hallo Stokje, dhans, eynd14, fam Moerkens,

wij allen gaan dus inderdaad!
Ook wij hebben inmiddels de hoofdvluchten met Lufthansa vastgelegd: Brussel --> KUL met overstap in Frankfurt met ideale vliegtijden. aankomst KUL 16:15 u
Wij vliegen terug vanaf Bangkok.

KL
Melaka
Kuching: Permai en Bako (totaal 5 nachten)
daarna is het nog onduidelijk.
Long house Annah Rais: bij wie heben jullie geboekt? (hoe?) en kan je me zeggen waarom je dit zo leuk lijkt?
(geen 'tourist trap')?
Na regio Kuching naar:
KK en Sandakan, dat staat op de planning. Ook ik kan geen contact krijgen met LastFrontierResort. Waarom toch niet...?
Heeft iemand een idee?
Zoek ook nog een verblijf op een eiland voor 4 nachten max.: of voor kust van KK of eerst naar Kota Bahru en dan naar Perhentians.
Maar vaak erg luxe resorts (>200EUR pn) voor dat hutje (letterlijk) aan het strand.

Ik heb ook moeite om familyrooms te vinden (2volw+2 kids 7+9): vaak zie ik dat je dan twee kamers moet nemen en dat weiger ik zéker bij zo'n luxe resort.

fam Moerkens, wij gaan elkaar kruisen, wij gaan elkaar nl 'zien' in Bangkok :-)), wij vliegen op 13 aug weer terug vanaf BKK
Stokje: vanuit KK is genoeg te doen hoor! (je zegt daar niet lang te kunnen blijven)
Eynd14, Wij gaan ook naar Bako NP, nog niks geboekt. Doen wij vanuit Kuching. Ik heb geen organisatie kunnen vinden.
dhans, nog niet eerder gezien op dit forum, ook met gezin, hoe oud kids? Jullie niet naar KL maar rechtstreeks naar Melaka. Ons lijkt t dat metropool KL erg boeiend is om te zien, vandaar dus even wat indrukkend opdoen.
acco in Melaka doen we op de bonnefooi denk ik.

Dag!
9 jaar geleden
·
#17497
Long house Annah Rais: bij wie heben jullie geboekt? (hoe?) en kan je me zeggen waarom je dit zo leuk lijkt?
(geen 'tourist trap')?


Ik weet niet precies wat je verstaat onder 'tourist trap'.....

Als je bedoelt dat het er heel toeristisch is.... Dat zal zeker waar zijn maar ik denk dat een paar dagen verblijven misschien iets minder toeristisch voelt dan een dagje (uurtje) op bezoek met snel een rondleiding en dan hup langs de souvenir shops er weer uit...

Als we alle ervaringen op een rij zetten van onze laatste vakanties dan zien we dat we toch het meest plezier beleven aan de natuur en vooral iets actiefs doen in de natuur. Dat hoeft voor ons niet per se een longhouse te zijn maar toen ik hierover las en de activiteiten las sprak ons dat zeer aan. Dan vragen we altijd aan de kinderen of het hen leuk lijkt en die sprongen letterlijk in de lucht bij het idee om zelf zo'n bamboe vlot te bouwen en wow vissen met netten en dan je zelf gevangen vis opeten! Ook wandelen vinden ze leuk maar dan vooral als het om klimmen en klauteren gaat (leuker als je bijna geen pad ziet). Nou die trip naar de waterval is dan precies wat ze leuk vinden. Dit maakt waarom wij daar zo graag heen willen.

Ik heb gewoon op Annah Rais gegoogled en via hun site geboekt.

Eynd14, Wij gaan ook naar Bako NP, nog niks geboekt. Doen wij vanuit Kuching. Ik heb geen organisatie kunnen vinden.


Ik heb gegoogled op 'accommodation Bako National park' dan komt als het goed is de site van Sarawak Forestry naar voren (http://www.sarawakforestry.com/htm/snp-np-bako.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;). Veel info en via die site kan je ook accommodatie boeken.

Ik heb ook moeite om familyrooms te vinden (2volw+2 kids 7+9): vaak zie ik dat je dan twee kamers moet nemen en dat weiger ik zéker bij zo'n luxe resort.


Een aantal van die luxe resorts geeft aan dat families met kinderen hun kunnen mailen voor een goede oplossing. Bijv. bij Sangri La's Rasa staat onder het kopje waar je aantal kinderen kan invullen "Travelling with more children then 1 child?" Daar achter staat een i. Als je daarop drukt zie je wat je moet doen. Gewoon een mail sturen helpt ook (wij vragen dan altijd direct hoe groot de bedden zijn en of we de bedden kunnen delen, met kinderen van 7 en 9 moet dat geen probleem zijn. Wij merken dat dat soms problemen geeft omdat onze dochter duidelijk boven de 12 is...).

Klopte het trouwens dat toch niet alle acco's vol zijn en dat het aan het reserveringssysteem lag? Of waren die acco's die je op het oog had echt al vol in juli en augustus??
9 jaar geleden
·
#17498
Hoi Eynd14,

Betreft Annah Rais. Ja, ik denk er ongeveer gelijk over zoals jij het beschrijft. Als je het zo bekijkt: dat vlotbouwen en een beetje aanklooien bij een rivier met vishengels, daarop zullen onze kinderne ook eenzelfde reactie geven denk ik, ha, ha! En een de te toeristische dingen ach, ieder denkt daar weer anders over. Wij zijn tenslotte óók een toerist! Letterlijk en figuurlijk aapjes kijken. We zijn al wel al 5 nachten in omg. Kuching....Even kijken met de rest van het programma in Sabah.

Ik dank je heel erg voor de Sarawak Forestry-link! Ik was nl. vergeten de acco vast te leggen. Is nú gedaan...

Betreft de volzijnde acco's: die waren wel degelijk vol! juli-aug gaat 'heel Europa' (heel NL?) naar Maleisie en dan vis je achter het net als je nu 'pas' gaat plannen. Goed om te weten wat gebeurt is dat acoo's een aanta dagen kunnen worden vastgehouden doordat een betaling nog niet rond is. En dan worden die met het zoeksysteem gezien als 'niet beschikbaar'. Als een gezin dan meerdere lijntjes uit zet om in elk geval zeker te zijn van een kamer/chalet op een specifieke datum, dan worden er twee verschillende aanvragen gedaan. En hiervan wordt uiteinlijk er maar een gekozen (en betaald) die andere komt daarbij dan weer vrij. Dit merkte ik toen ik na 2 dagen weer opneiuw een aanvraag deed, toen kwam er opeens wat extra's vrij wat ik de eerste keer niet te horen kreeg.

Betreft kinderen mee in een gezinskamer, gewoon een gezinskamer boeken (kamer voor 3) en 2 kids aangeven. We nememn i.i.g. een extra oprolmatrasje mee op de rugzak mocht er echt niks te regelen zijn.
9 jaar geleden
·
#17499
hoi allemaal,

Wat leuk om alle reacties en plannen te lezen.
Grappig dat veel mensen toch ongeveer dezelfde route afleggen.

Het longhouse bezoek kan je boeken via hun eigen website: http://www.longhouseadventure.com
Sarah (volgens mij het nichtje van Edward) handelt alle mailtjes en boekingen af. In heel goed Engels. Je moet wel de helft aanbetalen.
Wij hebben ook een optie om in de jungle te kamperen. Dit is dit jaar voor het eerst mogelijk volgens mij. Je gaat dan met een aantal gidsen de jungle in en kampeer echt in een tent. Alleen zijn daarvoor 6 aanmeldingen nodig...en wij zijn met zijn 3'en..

Oh fam Moerkens...ik heb wat van jullie posts en verhalen gelezen. Volgens mij zijn jullie helemaal thuis in Thailand. Weet je wat nou erg is.....we moeten nog naar Maleisie, maar stiekum ben ik al een beetje Thailand aan het plannen voor volgend jaar. Erg he!


Oh nog een tip voor de mensen die nog binnenlandse vluchten moeten boeken. Airasia heeft nu aanbiedingen voor vluchten vanaf 3 augustus: http://www.airasia.com/ot/en/promotion/ ... ae079hpmba
9 jaar geleden
·
#17500
Wij hebben onze route omgegooid dankzij eynd14 (bedankt hé, ben er super blij mee)
Ik had gewoon nog een klein zetje nodig zeg maar, het zat me al helemaal niet lekker dat ik 2 aparte vluchten vanuit Chiang mai naar Kuching moest boeken, en dan met overstap in Kuala lumpur. Dit was zo'n strak schema en ik was zo afhankelijk van perfecte tijden van Airasia dat ik het eigenlijk te eng vond.

NIEUWE ROUTE:

11 augustus vliegen we naar Bangkok
12 augustus aankomst in Bangkok, al heel vroeg dus een volledige dag
13 Bangkok
14 Bangkok en een vlucht naar Kuching, dit is wel met een overstap maar ik boek het als 1 vlucht en overnachten bij permai rainforest
15 augustus vandaag vertrekken we voor 1 nacht naar Bako national park waar we ook overnachten
16 augustus vertrekken we naar Annah Rais voor 1 nacht
17 augustus vertrekken we vanuit Annah Rais, misschien dat we vandaag meteen langs de orang oetans gaan maar dat ligt aan het tijdstip dat we bij Annah Rais vertrekken, dan gaan we weer naar Permai, waar we onze bagage hebben achtergelaten.
18 en 19 augustus vrijste besteden.
20 augustus vliegen we vanuit Kuching naar Kota bharu om door te reizen naar De Perhentians.
21, 22, 23 augustus op de Perhentians bij coral view
24 augustus vliegen we naar Kuala lumpur
25 augustus Kuala lumpur
26 augustus vliegen we naar Suratthani naar de first monkeyschool
27 augustus nemen we in de avond de nachttrein naar Nakhon Pathom
28 augustus na aankomst in Nakhon Pathom reizen we meteen door naar Kanchanaburi dus we hebben hier nog een hele dag
29 augustus nog bijna een volle dag Kanchanaburi en Ron 19.00/19.30 nemen we een taxi naar Bangkok omdat we om 01.50 weer naar Nederland vliegen.

Ik heb vandaag inderdaad weer wat vluchten geboekt bij Air asia nog 1 te gaan nu.

Thailand is echt een heel mooi land, ik kan het je zeker van harte aanbevelen.
Ene, ik denk dat heel veel forumleden die tik hebben :)
9 jaar geleden
·
#17501
Hé Stokje,

Met veel moeite was het ons gelukt (dachten we) om ons aan te melden voor de nieuwsbrief van Air Asia maar.... deze aanbieding hebben we niet gezien (geen nieuwsbrief over gehad). Gelukkig hebben we al onze vluchten al maar ik wou toch even weten hoe jullie van deze aanbiedingen wisten. Via nieuwsbrief?!?

Groetjes,
Eynd14
9 jaar geleden
·
#17502
ik heb ook geen nieuwsbrief gehad eynd14! De ene keer wel en andere keer weer niet. Heb al 2 goedkope vluchten geboekt, mss mag ik niet meer haha
9 jaar geleden
·
#17503
Mmm zou dat het criterium zijn? Ook wij hebben al de nodige goedkope (free seats!) vluchten geboekt.

Nou, dan moeten we elkaar maar steeds goed op de hoogte houden. Lang leve het forum!
9 jaar geleden
·
#17504
Ik krijg wel telkens heel trouw een mail, ik heb ze ook voor de zekerheid geliked op FaceBook, en we hebben natuurlijk het forum nog :)

Kan het zijn dat ze als spam binnenkomen zodat je ze niet ziet? Misschien eens nakijken.
9 jaar geleden
·
#17505
Nee ook niet. Ik heb het al een keer eerder dit jaar gehad, maar gelukkig kom je er dan langs andere kanalen achter.
9 jaar geleden
·
#17506
Ook bij ons niets in de spam....

Laatste bericht dat wij hebben gekregen is van 22 januari met als onderwerp "Earn more BIG Points with our partners today!"
9 jaar geleden
·
#17507
Dat is wel jammer, toch maar even liken op FB, dan zie je het daar ook nog langskomen.
  • Pagina :
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!