donderdag 04 mei 2017
  5 Replies
  2.5K Visits
  Subscribe
Wij zijn op zoek naar een mooie, niet al te dure, bestemming voor de kerstvakantie. Helaas zijn wij echt gebonden aan de periode tussen 22 december (laat vertrek) en begin van de school in januari.
Ik vind het ontzettend lastig om in die relatief korte periode iets te vinden dat nog een beetje betaalbaar is. Afgelopen zomer zijn wij naar Thailand geweest, deze zomer gaan we naar Marokko dus wij kijken naar bestemmingen buiten Azie en Noord Afrika.

Misschien heeft iemand hier leuke ideeen?
Waardeer dit bericht:
6 jaar geleden
·
#24056
Tsja, het verblijf valt vaak nog wel mee, maar de vluchten zijn loeiduur. Een idee is een bestemming te kiezen waar ze geen Kerst vieren, maar ook daarheen kost vliegen veel, omdat iedereen die in de westerse wereld woont dan naar huis vliegt omdat ze vrij hebben.
6 jaar geleden
·
#24057
Ja het zijn echt de vluchten inderdaad. Er is gewoon bar weinig te vinden voor een beetje knappe prijs.
Wij vlogen afgelopen zomer naar Thailand met 2 volwassene en een 6 en 8 jarige voor 2300 euro. Maar ik kom gewoon niet eens in de buurt voor die prijs voor een verre bestemming.
6 jaar geleden
·
#24058
Kerst is altijd lastig... mijn collega is van origine Zuid Afrikaanse en vliegt met dochter rond de kerst altijd naar haar ouders..
Die boekt in februari voor december, maar zelfs dan zijn de prijzen niet fijn.
6 jaar geleden
·
#24059
Wij gaan deze kerstvakantie naar Marokko, dus daar heb je niks aan :-). Wij hebben gekeken naar betaalbare vliegtickets en dit was nu nog het enige enigszins betaalbare... Afgelopen jaren zijn we steeds in de kerstperiode 4 weken naar Azie gegaan en dan kan je prima goedkope tickets boeken. Als je echt aan de vakantie gebonden bent is het lastig vrees ik... Gewoon lekker los gaan op skyscanner en kijken wat binnen budget ligt.
6 jaar geleden
·
#24060
Ook wij zitten aan de Kerstvakantie gebonden en hebben dit jaar ook geen dagje speling meer... afgelopen jaar nog wel, toen de oudste nog maar 4 was en we dus een dag later terug konden vliegen. Nu moet ze gewoon op school zijn, want leerplichtig. (schoolplichtig dus) Onze reis van afgelopen jaar ging ook naar Marokko, het enige, enigszins warme en zonnige dat betaalbaar was. Ik heb nu in februari al zitten azen op tickets naar Tenerife / La Gomera en voor een redelijke prijs (1100 euro voor 4 personen) gevonden. Een week later waren diezelfde tickets 2 keer zo duur... Ik ben bang dat het lastig wordt... succes met zoeken!

Yvonne
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!