zaterdag 06 juni 2015
  9 Replies
  3.8K Visits
  Subscribe
Hoi allemaal,

Na vele reisschema's bekeken te hebben, ook zelf eentje in elkaar gezet.
Zie jullie vele handige reacties, vandaar dat ik hem hier ook plaats.

We reizen met twee kinderen van 2 en 4, vandaar dat ik geprobeerd heb voldoende rust in te bouwen. Overal willen we de belangrijkste dingen zien en verder ook veel genieten!
Vanaf Krabi weet ik het niet zo goed meer, hoeveel dagen waar en welke eilanden. Dit heb ik dan ook globaal ingevuld.

Ben heel benieuwd of jullie ons verder kunnen helpen met de planning!

1. Aankomst Bangkok (hotel iSanook geboekt)
2. Bangkok
3. Bangkok
4. Reisdag richting Kanchanaburi (Pongphen Guesthouse geboekt)
5. Kanchanaburi
6. Kanchanaburi
7. Kanchanaburi
8. Kanchanaburi
9. Reisdag naar Khao Yai
10. Khao Yai
11. Khao Yai
12. Reisdag naar Ayyuthaya
13. Ayyuthaya en 's avonds nachttrein naar Chiang Mai
14. Chiang Mai
15. Chiang Mai
16. Chiang Mai
17. Chiang Mai
18. Reisdag naar Chiang Rai
19. Chiang Rai
20. Chiang Rai
21. Chiang Rai
22. Reisdag naar CM
23. Reisdag naar Krabi
24. Reisdag naar Koh Lanta
25. Koh Lanta
26. Koh Lanta
27. Koh Lanta
28. Koh Lanta
29. Koh Lanta
30. Reisdag naar AO Nong
31. Ao Nong
32. Ao Nong
33. Ao Nong
34. Railey
35. Railey
36. Railey
37. Reisdag naar Bangkok
38. Bangkok
39. Bangkok
40. Bangkok
41. Bangkok met vlucht naar huis
Waardeer dit bericht:
8 jaar geleden
·
#18805
Lekker hoor zoveel dagen!

Ik zie dat je de reis van Chiang-Mai naar Koh-Lanta in 2 dagen doet.
Als je naar Krabi vliegt dan is dit best in een dag te doen hoor. Heb je natuurlijk wel een wat langere reisdag maar dan ben je er ook meteen in een dag vanaf.

Voor wat betreft de eilanden. In welke periode gaan jullie?


Mvg
Maarten
8 jaar geleden
·
#18806
We vliegen op 30-1-2016 naar BKK en vliegen op 11-3-2016 terug.

Klopt inderdaad dat we dat in twee dagen van chiang mai naar Koh Lanta gaan, had zelf het idee dat we anders misschien snel, snel moesten. Zal er nog eens naar kijken en ligt er natuurlijk ook aan hoe laat we vliegen. Dit ticket heb ik nog niet geboekt.
8 jaar geleden
·
#18807
Wij vliegen 25-01-2016 heen en 16-02-2016 terug. Hebben jullie je tickets naar BKK al geboekt? Wij nog niet, wij willen graag met de Emirates vliegen en dan het liefst geheel met de A380, je hebt dan een korte overstap op Dubai. De Emirates komen eind juni/ begin juli met hun aanbiedingen in deze periode. Wij zijn ermee naar Dubai gevlogen en vonden het zeer goed, je hebt veel meer stoelruimte en ze zijn ontzettend kindvriendelijk.
8 jaar geleden
·
#18808
Hoi Arina,

We hebben de tickets al geboekt, we vliegen met Qatar Airways.
Konden deze tickets zo voordelig boeken dat ik dit ook direct heb gedaan. Wilde
eerst ook graag met Emirates vliegen, maar dit lijkt mij ook n goede keus.

Welke route gaan jullie doen? Wellicht komen we elkaar nog ergens tegen?
8 jaar geleden
·
#18809
Ik heb ook naar Qatar gekeken, zeker ook een interessante optie. Maar helaas vlieg je dan niet heel de weg met de A380.

Wij beginnen met 4 nachten BKK ws wordt dat Centre Point Silom nog niet geboekt want dat moet nog in de aanbieding komen.

Daarna 4 nachten Kanchanburi, daar logeren we in het Oriental Kwai resort. Vervoer heen en terug met minivan wat we bij hun geregeld hebben. Op de heenweg gaan we via de drijvende markt.

Dan weer 3 nachten BKK ook ws weer Centre Point Silom

Dan 6 nachten Koh Samui, geboekt Smile house resort en we vliegen met BKK airways heen en terug is ook geboekt.
De laatste 3 nachten BKK geboekt Navalai river resort.

Je zou misschien denken een beetje veel BKK maar dat heeft te maken dat mijn broer in BKK woont, dus het is ook familie bezoek. Ook een reden dat wij hotels kiezen bij de fast ferry, zodat wij weinig reistijd hebben als we mekaar bezoeken.
Wij reizen met onze kinderen en kleinkinderen, we hebben hun deze reis aangeboden ivm ons 35 jarig huwelijk. Voor hun is het de eerste keer Thailand.

Lekker hoor dat jullie 44 nachten daar kunnen zijn, wij maar de helft. Daarom laten wij het noorden voor wat het is en daarnaast, dan hebben de kinderen nog een reden om later nog een keer terug te gaan.
8 jaar geleden
·
#18810
Ik zou er niet vanuit gaan dat je de hele vlucht met een A380 vliegt, wij hebben van de 8 vluchten met Emirates nog maar 1X met een A380 gevlogen terwijl dit wel bij alle vluchten beloofd was. (Anders valt het straks zo tegen)
8 jaar geleden
·
#18811
Mooie route.

En wat de types vliegtuigen betreft: de kun je zo zien bij het boeken, of op de website van de maatschappij. Zoek ik altijd even op om zo goed mogelijke stoelen te boeken. Dan nog opletten, want soms veranderen de types. Zo vliegt Qatar met een groter toestel op amsterdam dan oorspronkelijk voorzien. Zal wel iets met het gedoe rond landingsrechten en oneerlijke concurentie van doen hebben.
8 jaar geleden
·
#18812
Wij gaan boeken bij de website van de Emirates en dan niet zoeken op de laagste prijs, dus: My dates are flexible (lowest prices on +/- 3 days) uitvinken. Dan kan je je vlucht uitkiezen die je wilt hebben. En natuurlijk kan er altijd een wijziging komen, maar die heb ik het afgelopen jaar nog niet gezien.
8 jaar geleden
·
#18813
Op donderdag 18 juni kwamen de tickets van de Emiraten in de aanbieding en we hebben direct geboekt.
Heen vlucht EK148 stop van 2 uur en 50 min. dan door met vlucht EK384 aankomst in BKK 12:05 ( laagste prijs is al uitverkocht van deze vlucht)
Terug vlucht EK385 stop van 3 uur en 25 min. dan door met vlucht EK147 aankomst AMS 12:40
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!