woensdag 05 september 2018
  6 Replies
  3K Visits
  Subscribe
De was zit nog in de wasmachine, de fotocamera is nog niet leeggehaald en manlief weet heel zeker dat we volgend jaar 'in Europa' blijven... Dus, ik kan wel wat inspiratie gebruiken ;-) Manlief denkt aan 2,5 week in Italië maar ik zou graag net iets verder weg willen.

Elementen 2019: relaxte rondreis gecombineerd met een week in een huis oid als uitvalsbasis, zelf koken niet direct een probleem, eigen vervoer (dus huurauto of eventueel camper), combi natuur-cultuur, niet weer naar Azië, avontuur, 'iets nieuws', temperatuur minimaal 23 graden met een zonnetje, 2,5 week max. Totaalbudget ongeveer 7000 euro (uit en thuis), anders krijg ik dat als eerste tegenargument om de oren ;-)

Kinderen zijn dan 10, 15 en 17.
Waardeer dit bericht:
5 jaar geleden
·
#28079
Polen?

Wel minder zonzeker, maar wij vonden de regio Gdansk echt prachtig maar voor een echte rondreis hebik nog wel meer ooie plekken gezien.
5 jaar geleden
·
#28078
Georgië is ook Europa....
5 jaar geleden
·
#28077
Thanx, Adventuregirl. Het kan Europa worden, maar ik zou best / het liefst graag buiten Europa willen gaan maar dan wel met de 'genoemde voorwaarden'. Anders gaat mijn man niet mee ;-)
5 jaar geleden
·
#28076
Je zou ook kunnen overwegen een combi te gaan maken tussen bijvoorbeeld een van de Griekse eilanden, of Grieks vaste land, Sicilie, en bijvoorbeeld Montenegro oid?
Dat is erg divers en zeker warm en droog. Eten is lekker, voldoende diversieteit in de omgeving en qua cultuur moet je daar echt genoeg kunnen vinden.

Sicilie... bezoek de actieve Etna (natuur), spookdorp, lekker eten aan zee, je zou wel een vakantiehuis kunnen vinden voor een week en lekker rondrijden.
Eiland.. pak een iets grotere om wat te zien. Of misschien een kleinere als je wat minder wil zien. Keuze zat.
Montenegro, is weer eens heel wat anders... nooit geweest, maar schijnt de moeite waard te zijn. (ik rij er met de motor nog wel een keer heen).
En ik denk ook dat het misschien voor de leeftijd van je kinderen wel aantrekkelijk is.. er moet toch wel iets van vertier zijn.
5 jaar geleden
·
#28075
Sorry, daar ben ik mee gestopt. Hier en daar heb ik wel wat reisverslagen bijgehouden. Maar niet meer van alle reizen.
5 jaar geleden
·
#28074
Ik dacht even kijken naar jullie vorige reizen, dus probeerde ik jullie facebook. Ik vind wel een TravelMama maar de kinderen op de foto's zijn wel een stuk jonger... dus hoe kan ik je vinden?
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!