zaterdag 24 juni 2017
  21 Replies
  6.4K Visits
  Subscribe
Hallo allemaal,

Vorig jaar zijn wij met onze drie kinderen via Hong Kong drie weken in de zomervakantie naar Bali geweest. Fantastisch!!! Paar weken geleden heb ik tickets geboekt naar Panama voor de meivakantie 2018. We vertrekken 27 april en landen 12 mei weer op Schiphol. Onze kids zijn dan 11, 9 en 6.

Nu dus de route uitstippelen. Heb al een B&B geboekt iets buiten Panama maar de rest ligt nog open. Ik weet dat Tikva met haar gezin in Panama is geweest dus haar website heb ik al bekeken. Ik wil graag weten of het handig is om te gaan rijden met een huurauto?

Route die ik in gedachte heb is Panama City 3 nachten (net buiten de stad) en dan Bocas del Toro -> via Boquete naar Santa Catalina.

Iemand tips?

Fijn weekend en groeten,
Marion

Zonder kinderen: Europa, Thailand, Zuid-Afrika, Mozambique, India, Jordanië, Egypte, Hong Kong, Australië, Mexico, Jamaica, VS

Met kinderen: Portugal, Frankrijk, UK, Hong Kong & Bali en 2018 Panama
Waardeer dit bericht:
5 jaar geleden
·
#24406
Bedankt voor jullie reactie! Ik lees er heel graag meer over, ook wel wat betreft de kosten hoor :)
  • Pagina :
  • 1
  • 2
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!