maandag 05 september 2016
  4 Replies
  3.3K Visits
  Subscribe
Onze kinderen, nu 11 en 9 waren nog nooit binnen Europa op (zomer)vakantie geweest. Alle jaren hebben we de zomervakanties in ZO Azie doorgebracht. Afgelopen jaar dachten we het eens anders te gaan doen. We gingen kamperen op Sardinie. Ook leuk, maar al snel mistten we het rondtrekken en de andere culturen, het avontuurlijke. Daarom kan ik niet wachten om me nu al weer te oriënteren op aankomende zomer. Myanmar zijn we nog nooit geweest, hebben we al eens eerder naar gekeken en willen daar nu toch echt wel naar toe. Zeker na het lezen van de verhalen hier.
Toch nog vragen, het valt me op dat de accommodaties zo duur zijn, kan ook zijn doordat er heel veel accommodaties gewoon niet op internet staan? Hebben jullie op straat gegeten?
Viel het bedrag dat jullie hebben uitgegeven uiteindelijk mee of tegen?
Waardeer dit bericht:
7 jaar geleden
·
#22072
maar we twijfelen ook tussen Isaan in combinatie met zuid Laos. Nicaragua, Marokko...
7 jaar geleden
·
#22073
Ik vond Myanmar best duur en het had niet het idee dat het soort accommodatie dat je wil hebben met kinderen niet online staat. De echte budgetplekjes kan je wel ter plekken.
Wij hebben ons budget bijgehouden. Je lees het hier:[url:2hbelfho]http://www.gezinopreis.nl/kosten-myanmar-thailand/[/url:2hbelfho]
7 jaar geleden
·
#22074
Hoi Tikva, zeer handige site, ben ik al eens eerder op beland. Ong. 45 eu per nacht is inderdaad erg aan de prijs. We willen graag over land de grens over, ook dat maakt het weer wat duurder. Nouja maar even nadenken, en vergelijken met andere landen.
7 jaar geleden
·
#22075
De reden dat het aan de prijs is, is dat het aanbod van accomodatie niet kan voldoen aan de vraag.
Daardoor zijn de prijzen voor overnachtingen aan de stevige kant. Schaarste.

Ik heb niet van straat gegeten. Daar heb ik ook geen goed gevoel bij.
In Thailand eet ik rustig Pathai van de straat.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!