vrijdag 20 september 2019
  22 Replies
  7.4K Visits
  Subscribe
Gisteren keek ik even op Momondo. Immers als je in de zomervakantie een verre reis wilt maken is dit toch wel het moment om naar tickets te gaan kijken. Allerlei bestemmingen stonden op ons lijstje. Vietnam, toch weer naar Thailand? Costa Rica en Panama of Colombia?

Al zoekende kwam ik ook Cancun tegen. Ik had de tickets vanaf Dusseldorf met British Airways eerder deze week al gezien voor 2000,-. (2vw + 2 kids) maar de transfer tussen LGW en LHR hield me tegen. Het was DUS-LHR en dan LGW-CUN.

Maar gisterenavond zag ik ze voor 1400 (!!) inclusief ruimbagage. Ook rechtstreeks via de site van BA te boeken maar uiteindelijk via Gate1 (al eerder geboekt, goede ervaringen mee) geboekt. Ik kwam daar een combinatie tegen waarbij we rond 17.00 uur naar Londen vliegen en de volgende ochtend om 11.30 uur vanaf Gatwick naar Cancun. We slapen dan 1 nachtje in de buurt van Gatwick. Lijkt me wat relaxter. Terug hebben we dan wel de transfer tussen Gatwick en Heathrow maar daar hebben we ruim 4 uur de tijd voor. Met een airportshuttlebus zou dat 75 minuten moeten duren.

Het mooie is... ik zie ze nog steeds op Momondo :-) Dus mocht Mexico (Yucatan) ook op je lijstje staan. Sla je slag!

Nu op zoek naar leuke routes. Combinatie met Belize spreekt me wel aan!
Waardeer dit bericht:
4 jaar geleden
·
#29607
Wat ontzettend fijn dat je toch alsnog tickets naar Mexico hebt!

En goed om je verhaal te lezen, is goed om in je achterhoofd te hebben.
Toeval wil dat ik via gate1 heb geboekt (voor de 9e keer geloof ik). Maar ik hoef verder niks te boeken, dus kan rustig de 5 dagen afwachten.
4 jaar geleden
·
#29627
Helaas ook wel eens gehad, en niet alleen bij Gate1. Zolang je de tickets niet daadwerkelijk in je bezit hebt is niks zeker.
  • Pagina :
  • 1
  • 2
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!