woensdag 24 november 2010
  26 Replies
  9.6K Visits
  Subscribe
Onder de bezoekers van http://www.verrereizenmetkinderen.nl mogen wij ook dit jaar weer twintig gratis kaarten voor de Vakantiebeurs 2011 verdelen. Om kans te maken op twee van deze kaarten, willen wij graag van jou weten wat het favoriete reisspeelgoed is van jouw kind(eren). Het levert vast een leuke lijst van tips op voor andere ouders.

Dus: Welk speelgoed mag zeker niet thuisblijven als je op reis gaat? Beschrijf in dit topic jullie Top 3 en maak kans op twee van de twintig gratis entreebewijzen voor de Vakantiebeurs 2011.

Voor meer info: http://www.verrereizenmetkinderen.nl/ac ... _2011.html

Geen kaarten gewonnen? Op http://www.vakantiebeurs.nl krijg je tot en met 11 januari € 5,00 korting p.p. De kaarten kosten dan € 12,50 euro in plaats van € 17,50. Ook maak je kans op een vijfdaagse vliegreis naar Slovenië voor twee personen.

Praktisch: Vakantiebeurs 2011, woe 12 t/m zo 16 januari 2011, Jaarbeurs Utrecht, dagelijks open van 10.00-18.00 uur + vrijdag 14 van 10.00-21.00 uur. Kaarten aan de kassa kosten € 17,50 p.p., kinderen t/m 16 jaar mogen gratis naar binnen. Zie voor meer informatie en het bestellen van kaarten http://www.vakantiebeurs.nl.

https://www.verrereizenmetkinderen.nl
Met kinderen: Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Indonesië, China, Maleisië, Singapore, Brazilië, Bolivia.

Waardeer dit bericht:
13 jaar geleden
·
#8289
Beste forumbezoekers,

Deze actie is nu afgelopen. Ik heb zojuist de winnaars per mail benaderd. Heb je geen mailtje ontvangen, dan heb je helaas niet gewonnen.

Bedankt voor jullie bijdragen. We zullen binnenkort een samenvatting maken van het meest populaire reisspeelgoed van kinderen. Ik heb zomaar het gevoel dat de DS hoog gaat scoren ;-).

Mocht je meer tips hebben voor leuk reisspeelgoed, van harte welkom bij 'meenemen op reis'.

Groeten,

Els & Klaas

https://www.verrereizenmetkinderen.nl
Met kinderen: Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Indonesië, China, Maleisië, Singapore, Brazilië, Bolivia.

13 jaar geleden
·
#8288
Voor onze kids hebben we altijd het volgende bij:
1. Snorkel (sinds we in Bali zijn geweest heeft onze zoon van toen 5 de smaak te pakken en wij als duikende ouders vinden dat niet erg).
2. Ballonnen ipv een bal en altijd leuk ook om met lokale kids te spelen.
3. Knutselsticker boekje en nu ook nog Ikke boekje.

Groetjes Ingrid
13 jaar geleden
·
#8287
Hallo,

Mijn dochter is 7 en enig kind. Ieder jaar gaan wij kamperen en dan MOET de playmobil mee. Ik neem alleen de grotere attributen mee natuurlijk, het kleine spul blijft thuis. Ik leg een fleeceplaid voor de tent met het meisje en de playmobil erop en binnen een half uur heeft ze haar vriendjes en vriendinnetjes gevonden, geweldig!
De top 3 is dan ook:
1. Playmobil
2. Opduikspullen voor in het zwembad
3. Knutselspullen voor de regenachtige dagen

Verder zorg ik altijd dat ik spelletjes met de kids buiten kan doen. Waterspellen zijn met name leuk en lachwekkend. We spellen veel met de spelcomputer thuis maar in de vakantie is het nog steeds gelukt om deze thuis te laten.
13 jaar geleden
·
#8286
top 3 op reis voor mijn kids 13 en 8 jaar

1) nintendo ds ( vooral voor lange reizen en wachten ideaal)
2) spellenboek ( waar allerlei raadsels en puzzels in staan en verhaaltjes)
3) kleine reisspellen ( mens erger je niet bv met een balletje waar de dobbelsteen inzit en van die magneet pionen)
13 jaar geleden
·
#8285
wij hebben twee meisjes van 3 en 5 en twee jongens van 9 en 11 en we hebben een top drie voor de meiden en de jongens:

op 1: de meiden:0 pop evt met kleine buggy, jongens: een voetbal
op 2: de meiden: plastic kan en bekertjes, jongens: ds
op 3: de meiden: ds, jongens een boek

groetjes
susan
13 jaar geleden
·
#8284
Hier onze top 3:

(Met stip op nummer) 1: met een Papa met zo'n drukke baan hebben op een verre reis eindelijk kwaliteit-tijd met ons gezin bij elkaar.

2. Ons knuffeldoekje waar wij altijd mee slapen en absoluut niet zonder kunnen hij moet dus mee op reis met al het risico om hem kwijt te raken...

3. We nemen altijd wat speeltjes mee maar wat blijkt..... het mooiste speelgoed is de veiligheidskaart in het vliegtuig, de schelpjes/steentje op het strand en de kindjes daar.

Groetjes Van Noah en Lynn en natuurlijk onze Mama.
13 jaar geleden
·
#8283
Mijn dochter (3) heeft onderweg in ieder geval op haar reizen de volgende noodzakelijke spullen nodig:

1. De Nintendo DS van mijn vrouw
2. Haar roze olifantenkoffer wat ook gebruikt wordt als "rolstoel" met daarin knuffelpoes
3. De andere inhoud van haar roze olifantekoffer, te weten papier en potloden
13 jaar geleden
·
#8282
Voor de kids nemen wij mee:

1. Nintendo DS met spel ( voor eindeloos spelplezier tijdens de vlucht en onvermijdelijke verveelmomentjes)
2. Yahtzee ( zonder dit spel is onze vakantie niet echt begonnen)
3. Snorkelset ( onmisbaar om de prachtige onderwaterwereld te bekijken en af te strepen welke vissen/dieren je nu weer hebt gespot)

Met een reislustige groet,

Lagarto
13 jaar geleden
·
#8280
Wij hebben nog wel erg kleine kinderen (zoon van 2 jaar en dochter van 7 maanden) maar wat bij ons als speelgoed zeker megaat:
1) Teken spullen- zeker als we uiteten gaan
2) opblaasbare trommel (neemt weinig ruimte in beslag en ze hebben er beiden grote lol mee)
3) klein watergieterje en bad boekje, leuk voor in het zwembad maar ook voor in bad.

Wij hebben deze maand ons verlofverzoek ingediend voor 4 maanden Thailand, Australie en Maleisie. Het duurt nog wel even voor we weg kunnen (december 2012) maar we zijn al volop aan het lezen en kijken hoe andere gezinnen reizen. Tot die tijd gaan we nog wel andere reizen maken.

Sjors, Tessa, Nick en Imke
13 jaar geleden
·
#8281
Mijn zoontje moet deze dingen ECHT mee op onze vakanties:

1: knuffel
2: zwembadspeeltjes
3: (computer)spelletje voor in het vliegtuig en op regenachtige dagen.

Groetjes de familie Van Pelt
13 jaar geleden
·
#8279
Nu onze bazen ons verlof hebben goedgekeurd, kunnen onze dromen ook weer langzaam vorm gaan krijgen.... Juli en augustus 2011 zullen we vertoeven in Indonesie! Vandaar wagen we ook maar eens een gokje op de kaartjes voor de vakantie beurs! Jaan en Tijn's top drie:
1. Poeke en Pacco ( de knuffels)
2. De Nintendo DS en de VSmile pocket
3. De usb stick met de favotiete kinderfilms
De Nintendo en de VSmile vervangen de KiddieZoom die vorig jaar favoriet was. De overige twee zijn ouwe getrouwe.... De rest kopen we daar wel, want uit ervaring weten we dat je altijd teveel mee neemt!
groeten Rachel en Chris, Jaan (7) en Tijn (5)
13 jaar geleden
·
#8278
Top 3 van onze jongens 4, 7 en 9 jaar

reisspelletje: stratego
Kaartenspel: zwarte pieten
Kaartenspel: Uno

We moeten nog gaan! Vanaf mei 2011 gaan we 4 maanden reizen door Thailand, Laos, Cambodja en Australië.
13 jaar geleden
·
#8277
Onze kids, zoon van 9 en dochter van 14:

1. Allebei hun eigen knuffel!
2. Dochter: Ipod met haar hele muziekbestand erop Zoon: DS met spelletjeskaart
3. Dochter: Haar eigen fotocamera (tja, spelen doet ze niet meer) Zoon: een boek :)
13 jaar geleden
·
#8276
We zitten nu in Thailand met onze dochter van bijna 2 en voor haar zijn favoriet: de stapelbekers van Ikea: thuis kijkt ze er niet meer naar om, maar een investering van €2 en doen t goed in zwembad, onder de douche en op t strand. Neemt ook nog amper plek in beslag. Portable dvdspeler met babyfilmpjes is ook onmisbaar en vooral handig tijdens t reizen of als wij ook even rustig willen eten. Op de derde plaats alles wat je hier zoal op tafels in restaurants/cafe's vindt: suikerzakjes, servetjes, tandenstokers, zij verzint er wel een spelletje bij.

Groetjes Annemiek, Roddy & Fee
13 jaar geleden
·
#8265
Top 3 van gadgets die mee gaan (speelgoed is het nu niet meer echt met jongens van 11 en 15 jaar)

Nr 1: MP3 met muziek en vooral mooie luisterboeken erop
nr 2. Nintendo DS met spellen
nr 3: kaartspel "Super 5" (erg leuk kaartspel voor tussendoor een spelletje.

Jaren geleden toen ze nog kleiner waren was het vooral de gameboy SP (oude versie Nintendo DS) die mee op vakantie ging
en dan vooral kleine poppetjes (bv van pokemon) en kleine dino's om mee te spelen .


Groetjes Anita
13 jaar geleden
·
#8264
De top 3 is voor mijn kinderen geen probleem!

1. De favoriete knuffel. Een tijger en een konijn, die gaan altijd en overal mee, en lief dat ze zijn!
2. Een spelcomputer. Een beetje interactief bezig zijn vinden ze toch ook wel leuk, en pappa kan zich er ook nog wel eens mee vermaken
3. Eigengemaakte vakantie-speel-ontdek boekje. We maken zo'n boekje voor de kinderen, met daarin per dag een tekening/foto/iets van de dag.. met ruimte voor hun eigen tekeningen en leuke dingetjes. Altijd leuk!

En nu nog even naar de vakantiebeurs om een reis uit te zoeken
13 jaar geleden
·
#8275
Hi Els,

Govert is nu bijna 8 en eigenlijk nemen we altijd zo min mogelijk mee. En liever geen waardevolle spullen. We hebben dan ook geen ds of andere computers mee. Af en toe duiken we een internetcafe in en regelen we 2 pc's zodat ik even mijn weblog bij kan houden en de mail kan beantwoorden en Govert even een spelletje op bijv spele.nl kan doen.

Favoriete speelgoed is daarom een ruim begrip. Elke vakantie gaan er weer wat andere kleine lichtgewichtjes dingetjes mee.

Dit jaar stond voor de 2e maal met stip op nummer 1
- 4 op een rij in reisformaat
Een goede tweede plaats was dit jaar
- IQ puzzler van smartgames. Een doosje van 10 x 5 cm.

En verder hebben we altijd een stevige opblaasbal (met pompje) bij ons en het gebruikelijke tekenblokje met wat stiften en natuurlijk een lekker (voorlees)boek.
In het land zelf kopen we bijv op het strand wat prullaria waar gedurende de vakantie meegespeeld kan worden en wat we na afloop ook met goed fatsoen weer achter kunnen laten.
Hebben jullie bijvoorbeeld wel eens aan autootjes stapelen gedaan? Wie maakt de hoogste toren met van die goedkope lichtgewicht karretjes? Een leuke variant op bierviltjes bouwen. Gegarandeerd dat je hulp krijgt van de rest van het terras.;)

Staan jullie dit jaar trouwens weer op de vakantiebeurs? Vorig jaar gaven jullie als ik het mij goed herinner nog wat lezingen.

groetjes
Paulien
13 jaar geleden
·
#8274
Het favoriete speelgoed voor onze kinderen op reis is:

1. Een bal. Altijd goed om je mee te vermaken (campground, strand) en goed om contact met andere kinderen te maken.
2. Een logboekje en stiften. Hier kan in geschreven en getekend worden over van alles waaronder de belevenissen op reis.
3. De Nintendo DS om wachttijden door te komen.
13 jaar geleden
·
#8273
Tja, onze kinderen zijn natuurlijk al wat groter, dus echt speelgoed gaat er niet meer mee in onze rugzakken.
Waar worden onze kinderen ( 12-15-16) dan wel blij van?

1. (met stip) Helaas nog niet ons hun bezit, maar een I-pad zou absoluut een item zijn om mee te nemen. Wie weet komt het nog eens zover dat we er een hebben...
2. Nintendo DS met R4 kaartje met alle spellen erop, zodat je nooit om een spel verlegen zit.
3. I-pod met heel veel liedjes erop, om de uren dat er gewacht moet worden goed door te komen.

Verder is een guesthouse met wifi en/of computers echt heel belangrijk voor pubers. Zodat ze contact kunnen houden met de vrienden en vriendinnen thuis. Via hyves/facebook of MSN lijkt dat heel gemakkelijk te gaan.
Waar is de tijd dat wijzelf nog redelijk jong waren en tegen onze ouders zeiden; "geen bericht is goed bericht" en vervolgens een week of 5-6 naar India gingen. Bellen was te duur of niet voorhanden, en internet stond toen nog in de kinderschoenen. Tijden zijn zeker veranderd en contact houden is nu geen enkel probleem meer.
13 jaar geleden
·
#8272
Top 3 voor de kids van Christl:

Op 1, met stip: de Nintendo DS
Op 2, een draagbare DVD-speler
Op 3: Niks...de tegenhanger van het materialistische bovenstaande, maar onze twee jongens spelen tijdens de vakantie vaak met alles wat omhanden is: Takjes, steentjes, schelpen, etc.
En dan onderweg kopen we wat speelgoed wat we dan weggeven aan de kinderen daar (denk aan: schepjes, autootjes o.i.d.) Zo hebben onze kids in de vakantie wat nieuws en als we weg gaan hebben de kinderen, die vaak wat minder speelgoed hebben, daar wat nieuws.
  • Pagina :
  • 1
  • 2
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!