maandag 22 oktober 2012
  10 Replies
  4.8K Visits
  Subscribe
Hoi,

Wie heeft er nog tips voor goedkope vlucht naar Bangkok? Eind juli willen we heen vliegen.. zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen. Wat is nu op dit moment kan vinden is voor Eur 3300,- retour, maar dit moet toch nog goedkoper kunnen. Vanaf Amsterdam of Dusseldorf vliegen geeft onze voorkeur.

Groeten
Merel
Waardeer dit bericht:
11 jaar geleden
·
#11821
Informeer eens bij NRV reizen, op de site staan al de prijzen, dit is dan enkele reis, dus even dubbel tellen, en daar gaat nog €115,- per kind af onder de 12 jaar, wij vliegen altijd met Emirates, en dat bevalt ons erg goed.
Misschien dat er inmiddels toeslagen over heen komen, dat weet ik dus niet.
11 jaar geleden
·
#11822
Ik heb net nog even gekeken maar volgens mij is €3300,- niet eens zo'n verkeerde prijs in het hoogseizoen.
11 jaar geleden
·
#11823
Grrrr.. bij mij op het werk willen ze niet voor 4 weken toestemming geven, alleen max 3 weken! Om flauw van te worden.. dus morgen aan de slag of we iets kunnen regelen met ouderschapsverlof oid om toch zeker die 4 weken te halen!
Hier kan ik erg chagarijnig van worden..
11 jaar geleden
·
#11824
Ik hoop voor je dat het gaat lukken, wel balen zeg!
11 jaar geleden
·
#11825
Nou met wat creatief plannen en dagen omgooien kunnen we toch bijna een maand weg (27 dagen). Ik werk dan wel echt tot de dag van vertrek en begin ook weer een dag na terugkomst.. maar dan kunnen we maximaal wegblijven.

We hebben bij Ethiad geboekt vanaf Dusseldorf omdat dit toch een stuk goedkoper was dan vanaf Amsterdam. We vliegen 31 juli heen en 26 augustus terug van BKK. Plan is dus om via Laos naar Vietnam te gaan en daar rond te reizen.

Yippie!!
11 jaar geleden
·
#11826
Hou je wel rekening met het tijds verschil?
Afgelopen jaar hebben wij ook het maximale eruit gehaald, we zijn toen op zaterdagavond laat geland en we moesten op maandag weer aan het werk en de kids gingen toen weer naar school.
Uiteindelijk waren we na een week weer toe aan vakantie, het lukte ons niet om weer in het juiste ritme te komen, dus hou hier wel rekening mee, dat hadden wij dus niet gedaan en dat viel ons echt tegen.
11 jaar geleden
·
#11827
@ Merel: Gaaf joh! Heerlijk, en nu met alle drie de kinderen weg!

Herkenbaar, de drukte door dat tijdsverschil. Wij landden op vrijdagavond laat. Op maandag waren we nog helemaal niet bijgekomen, maar we hebben het de eerste week (buiten school/werk) rustig aangedaan. Het was hectisch, toch had ik het er graag voor over. Hierdoor konden we echt zes weken weg. Maar misschien zou ik een volgende keer toch een dagje eerder terugkeren.

https://www.verrereizenmetkinderen.nl
Met kinderen: Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Indonesië, China, Maleisië, Singapore, Brazilië, Bolivia.

11 jaar geleden
·
#11828
Het hoeft geen probleem te zijn, hoor. Normaal probeer ik ook enkele dagen tussen terugkeer en opnieuw aan het werk te laten, maar afgelopen zomer kwamen we om 23u terug uit Indonesië en ben ik om 9u 's ochtends naar mijn werk vertrokken. Eigenlijk helemaal geen last van gehad!
11 jaar geleden
·
#11829
Hoi,
Ja fijn is het niet helemaal maar ik moet dan maar 3 dgn werken en dan is het alweer weekend waarin ik bij kan komen. De jongens en Mats hebben wel vrij en kunnen rustig aan doen, ik vind het wel belangrijk dat zij rustig aan kunnen doen en uitgerust zijn voordat ze weer starten met school.
11 jaar geleden
·
#11830
Tot dusver heb ik een keer met Lufthansa naar BKK gevlogen en een keer of zes met China Airlines.
De tijd van die laatste vlucht is gunstig en het vliegt rechtstreeks.
Prijs.... vanaf Dusseldorf zal je wellicht wat goedkoper uit zijn. Maar voor het hoogseizoen vind ik het allemaal zo gek nog niet.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!