zondag 14 september 2014
  4 Replies
  3.3K Visits
  Subscribe
Gisteren heb ik een erg goeie deal gevonden bij Egypt Air. Misschien heeft iemand anders er ook iets aan: retour Frankfurt-Johannesburg in juli / augustus 2015. 4 Personen (2 volw, 1 kind van bijna 3 en 1 van 1) voor 1784 euro. Vond ik een erg goeie prijs in vergelijking met wat ik eerder was tegengekomen.

groetjes,
Yvonne
Waardeer dit bericht:
9 jaar geleden
·
#16684
Dat is inderdaad heel goedkoop! Ik was nog niet verder gekomen dan €1000 pp met KLM of BA. Wel op Kaapstad en terug Johannesburg maar dan nog. Interessant! Dank voor het delen.
Hoe ziet jullie reis er verder uit? Al eerder naar Zuid Afrika geweest? Wij willen ook gaan zomervakantie 2015, voor het eerst die kant uit dus zit nog volop in de oriëntatiefase ;-)
9 jaar geleden
·
#16685
Bij Egypt Air kun je ook enkele reizen makkelijk boeken. Dus terug vanuit Johannesburg kun je iig goedkoop bij ze boeken, ik weet niet hoe de prijzen van en naar Kaapstad zijn. KLM is denk ik wel rechtstreeks? Mij lijkt de overstap in Cairo wel fijn, kunnen we allemaal even de benen strekken en heen even diner doen en terug ontbijt, ljkt me precies genoeg tijd met iets minder dan 4 uur overstaptijd.

Wij gaan voor de eerste keer naar Zuid-Afrika en onze route gaat zijn:
2 nachten acclimatiseren in Pretoria
8 nachten Hazyview met uitstapjes in de regio naar o.a. Kruger en Panoramaroute
3 nachten Barberton
3 nachten Swaziland
6 nachten St. Lucia
3 nachten Drakensbergen
2 nachten Pretoria

Ben druk bezig alle accommodatie te zoeken en boeken, nu nog volop keus, behalve in St. Lucia waar we blijkbaar met een Zuid-Afrikaans lang weekend zijn, waardoor sommigen al volgeboekt zijn.

Veel succes met de voorbereidingen!

groetjes,
Yvonne
9 jaar geleden
·
#16686
idd, mooie prijs yvonne.

vooral voor hoogseizoen. wij vertrekken over twee weken voor tweede keer met emirates.
half oktober zal ik je aantal updates van accomodaties geven.

gr Ilse
9 jaar geleden
·
#16687
O dat is super Ilse! Heerlijk vooruitzicht. Mocht je nu nog tips hebben voor accommodaties hoor ik het graag! Ik wil een beetje vroeg boeken omdat we aan het hoogseizoen vastzitten vanwege mijn werk.

groetjes,
Yvonne
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!