vrijdag 26 februari 2021
  5 Replies
  2.1K Visits
  Subscribe
Omdat onze reis afgelopen zomer niet kon doorgaan is het doorgeschoven naar komende zomervakantie.

We gaan (voor het eerst) georganiseerd. Ik zie het er zlef nog niet van komen deze zomer. Maar wat denken jullie?
Waardeer dit bericht:
2 jaar geleden
·
#30164
Hier is het geiekenland geworden, beginnen met het vasteland en eindigen met wat eilandhoppen

Heb er zin in en hoop.dat het door kan gaan!
2 jaar geleden
·
#30163
Tsja. Niet dus. Onze jong-volwassenen krijgen pas 3 en 5 juli de eerste prik. Buiten Europa kun je schudden. En om nou voor 1200 euro per week in een huisje te gaan zitten in Frankrijk of zo? Laat maar, we wachten wel tot we weer naar Thailand mogen.
2 jaar geleden
·
#30162
Hier is de reis ook geannuleerd ... De covid situatie in Afrika is heel slecht momenteel en een aantal landen hebben ook een inreisverbod uitgevaardigd. Zo mag je als niet-Duitser niet meer op een vlucht van Windhoek naar Frankfurt. In ons geval wordt de vlucht van Lufthansa allicht gecancelled, en anders boeken we zelf om.

In 2022 doen we opnieuw een poging ... Maar het blijft wel balen!!
2 jaar geleden
·
#30159
Onze reisis geannulleerd door de reisorganisatie :(

Dus nu op zoek naar een alternatief. En totaal geen idee, genoeg wensen, maar onze wensen liggen nogal ver af van de wensen van onze dochter.....
3 jaar geleden
·
#30151
Wij wachten ook nog af, geen idee wat het uiteindelijk zal worden.

Desnoods schuiven we de reis naar Namibië nog eens een jaartje op, dat kan ook.

Verder denk ik dat het ook allemaal erg afhankelijk is van je bestemming en wat de inhoud van de reis is.

In ons geval kan je Namibië binnen zonder quarantaine, een negatieve test volstaat.
De LH group vliegt nog steeds tussen FRA en WDH, dus de vlucht is normaal niet het probleem.
Ter plaatse verplaatsen we ons met een eigen jeep met tenten, we zijn dus niet afhankelijk van het openbaar vervoer, wat de kans op besmetting verkleint.
De kans dat we tegen eind juli gevaccineerd zijn, is toch wel groot (mijn vaccinatie is gepland in maart, echtgenoot moet nog wachten).
We houden in onze zomerplanning al rekening met 10 dagen quarantaine achteraf en hebben in die periode ook voor de kinderen geen andere activiteiten gepland.

Dus op zich willen we zeker gaan, maar het wordt allicht een last minute beslissing. Want je weet nooit of er weer grenzen zouden sluiten, of er in het land van bestemming een nieuwe lock-down dreigt, of what so ever.

Ik weet ook niet of de situatie in 2022 beter zal zijn, stel dat er dan een escape mutant opduikt en de grenzen weer sluiten ... Dus wat is wijs?

De tijd zal het uiteindelijk uitwijzen, maar we blijven toch hopen op een mooie reis deze zomer.

Maar we hebben ook wel een aantal back-up ideeën, moest het toch een reis binnen Europa worden.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!