zaterdag 13 januari 2018
  5 Replies
  2.5K Visits
  Subscribe
De vliegtickets voor een nieuw avontuur zijn weer geboekt!
Dit jaar gaan we de kleine Sunda eilanden verkennen waaronder Bali, de Komodo eilanden, het nog onontdekte Flores en nog veel meer, wordt weer een avontuurlijk reisje dus.
We hebben er weer zin in!
Waardeer dit bericht:
6 jaar geleden
·
#26053
Ik ga hier zeker een verslag schrijven, ik denk dat daar ook wel behoefte aan is :)

Ik heb inderdaad heerlijk geslapen en als klap op de vuurpijl ook zondag besloten om met mijn vriendinnen in april een klein weekje naar Egypte te gaan, de zon komt me gewoon tegemoet in deze donkere dagen :)

Ja klopt, die tickets waren er vorig jaar ook, toen had ik ze ook al gezien.
Ik moet alleen even iets voor de jongste verzinnen, die is donderdag 5 juli vrij en moet vrijdag 6 juli nog even haar rapport ophalen, ik denk zelf aan een "vlucht wijziging" de rest is allemaal al vrij.
Ik vond het zo'n koopje, kon het echt niet laten schieten, voor dat verschil kan ik makkelijk een retourtje Londen kopen daarbij vliegen we pas vanuit Londen naar Denpasar on 22.55, tijd zat dus
6 jaar geleden
·
#26052
Oh wat fijn dat de tickets geboekt zijn! En plan is ook leuk, ben benieuwd.

Vanuit Londen echt mooie prijs naar Bali. Ik had ze vorig jaar ook gezien.
6 jaar geleden
·
#26051
Jij zal lekker geslapen hebben inderdaad! Fijn dat het nu eindelijk gelukt is en je niet weer een plan B hoeft in te zetten!
6 jaar geleden
·
#26050
Leuukkkk!!! Ik herken de voorpret en het owww zo blij zijn :)))
Ik wil ook ooit naar Indonesië met Arda (en mijn moeder wil graag mee:) ) dus ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn voor jullie.
6 jaar geleden
·
#26049
Onze plannen,

Op 5 juli vliegen we voor het magische bedrag van €1926 vanuit Londen naar Bali
En op 23 juli vliegen we weer terug naar Londen, hier blijven we dan nog een nachtje en dan komen we op 25 juli weer in Amsterdam aan. We moeten er dus nog wel een ticket naar Londen bijboeken maar dan hou ik nog steeds geld over voor leuke dingen op Bali en Flores :)

5 juli vlucht heen
6 juli aankomst in Denpasar
7 juli Munduk
8 juli Munduk
9 juli Ubud
10 juli Ubud en raften
11 juli ubud
12 juli een vlucht naar Labuan Bajo
13 juli boottrip naar de Komodo eilanden en omgeving
14 juli Labuan Bajo
15 juli worden we opgehaald door "onze" chauffeur, en gaan we naar Bajawa, hierover later meer
16 juli vertrekken we naar Riung
17 juli Riung en een boottrip langs de 17 islands
18 juli naar Ende
19 juli Ende/kelimutu vulkaan
20 juli vlucht naar Denpasar
21 juli strand
22 juli strand
23 juli strand en laat in de avond onze vlucht naar Jakarta
24 juli Jakarta en in de middag vlucht naar Londen
25 juli nog een dagje Londen en een vlucht terug naar Amsterdam o.i.d

Ik heb via Facebook een hele aardige man leren kennen en deze man woont in Nederland en heeft 2 huizen op Flores, in Ende. Het fijne is dat deze man dus de chauffeur heeft geregeld en die weet precies wat de bedoeling is en als wij iets aan willen passen is dit geen enkel probleem, hij doet precies wat wij willen, wat wil je nog meer!

Nu ga ik even genieten van de voorpret, wat zal ik weer heerlijk slapen..... dit kan ik hier wel schrijven, jullie begrijpen wel wat ik bedoel :) "ben zo blij!"
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!