vrijdag 25 mei 2012
  1 Replies
  2.6K Visits
  Subscribe
Ik ben alvast een beetje aan het kijken naar de tickets prijzen van Emirates voor volgend jaar naar Bangkok, zodat ik weer op het juiste moment kan boeken. Ik heb het idee dat de prijzen lager zijn geworden!
Als ik voor volgend jaar april kijk betaal ik voor ons gezin (twee volwassenen en 1 kind van 11) €2000. Vanaf Dusseldorf liggen de prijzen nu in totaal ongeveer €300 hoger. Terwijl eerder toch vanaf Dusseldorf altijd goedkoper was.

Nu gaat Emirates vanaf 1 augustus met de Airbus A380 vanaf Schiphol naar Dubai vliegen. Wellicht komen de lagere prijzen hierdoor. Ze kunnen immers meer passagiers tegelijk meenemen.
Waardeer dit bericht:
11 jaar geleden
·
#10808
Dat klinkt goed! Dit jaar heb ik voor 2 volwassenen en 2 kinderen (onder de 11) 2500€ betaald. Wij vliegen met Emirates vanaf Düsseldorf via Dubai naar Bangkok in juli. Dezelfde vlucht vanaf Amsterdam is ongeveer 1000€ duurder. Tussen maart en medio juni zijn de vluchten veelal goedkoper. Dus het loont om in het laag seizoen te vliegen.
  • Pagina :
  • 1
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Wees een van de eersten om op dit bericht te reageren!

Partners

Abonneer

Vul hieronder je emailadres in en ontvang per mail het laatste nieuws van Verrereizenmetkinderen.nl

Social Media

Houd jij van Verre reizen met kinderen? Volg, like en blijf op de hoogte!