Beschrijf de leukste uitstapjes met kids en win €50

Wat hebben jullie ondernomen met de kinderen? Geef hier je tips over leuke, kindvriendelijke uitstapjes.

Re: Beschrijf de leukste uitstapjes met kids en win €50

Berichtdoor eynd14 » 19 Jul 2018, 04:38

We zijn vandaag pas aangekomen. Hebben overnachting in Toronto gehad en zijn volgende dag overgeboekt op vlucht van andere maatschappij. Allemaal erg goed geregeld.
Over compensatie daar mag het personeel geen uitspraak over doen maar als we alle info lezen die we gekregen hebben, zouden we recht hebben op 600 euro per ticket. Nu nog zien te krijgen...

Ik zal ander draadje openen om info hierover te verzamelen.
Ver met kids: Costa Rica '09, Maleisië '09,Thailand '10, Jordanië '11, Beijing/Thailand '11, Java/Bali '12, Marokko '13, Brazilië '13, Tanzania '14, Borneo '15, Guadeloupe '16, New York '17, Oeganda '17, Thailand/Cambodja '18, Canada '18
eynd14

Berichtdoor ElsdB » 19 Jul 2018, 12:40

Dat is heel veel pech, als je zo lang moet wachten. Fijn dat het goed geregeld was! Nu kan jullie vakantie echt beginnen. Heel veel plezier!

Een bon van € 10 per 10 gepubliceerde tips met foto is dan misschien een goede optie. Loten is willekeurig en dan kan iemand die wel veel instuurt, het toch makkelijk mislopen. De tips mogen dan over verschillende bestemmingen gaan. Ik verzamel de tips, en zodra er voldoende zijn om het een lijstje te noemen, kan ik ze plaatsen.

Fijn dat jullie meedenken!
Gebruikers-avatar
ElsdB
Site Admin

Berichtdoor eynd14 » 22 Jul 2018, 07:21

Om minder bekende bestemmingen ook een kans te geven...

Publiceer je ook kortere lijstjes/enkele tips van minder bekende landen/plaatsen?

Goed idee trouwens om niet te loten.
Ver met kids: Costa Rica '09, Maleisië '09,Thailand '10, Jordanië '11, Beijing/Thailand '11, Java/Bali '12, Marokko '13, Brazilië '13, Tanzania '14, Borneo '15, Guadeloupe '16, New York '17, Oeganda '17, Thailand/Cambodja '18, Canada '18
eynd14

Berichtdoor fam moerkens » 22 Jul 2018, 07:55

Dus je kan dan een lijstje van 10 tips maken van verschillende landen?
fam moerkens

Berichtdoor sinole » 22 Jul 2018, 12:38

Ik vind het voor mezelf al handiger om het per land te doen. Een land (reis) nalopen en dan de tips invullen.
Zonder kinderen lange en kortere reizen oa door Zuid-Amerika, Afrika, Azië, Midden-Amerika

Solo met dochters ('07 en '09) ver: Jamaica ('10), Bali ('14), Zuid-Afrika ('15), Panama ('16), Bali, Singapore en Australië ('17), Beijing en Australië ('18)
sinole

Berichtdoor fam moerkens » 22 Jul 2018, 17:04

Ja klopt maar kom jij dan bij elk land aan 7 of 10 uitjes?
Wij vonden bijv vorig jaar de orka's geweldig maar dat was in Spanje, de rest was niks aan, toen gingen we door naar Marokko wat dan wel weer een leuke combi is.
fam moerkens

Berichtdoor ElsdB » 24 Jul 2018, 14:05

Je kunt dan lijstjes per land inleveren (met omschrijving en foto per tip zie eerder beschreven voorwaarden) maar de hoeveelheid maakt niet uit. Op basis van de ingestuurde tips stel ik lijsten samen, die ik op de website publiceer. Per 10 gepubliceerde tips ontvang je een boeken- of bol.com bon ter waarde van € 10. Per tip vermeld ik initialen van de tipgever.
Als meerdere ouders dezelfde tip insturen, en ik meerdere omschrijvingen gebruik, dan geldt het naar rato.
Klinkt dit goed en duidelijk?
Gebruikers-avatar
ElsdB
Site Admin

Berichtdoor Hillie » 25 Jul 2018, 16:57

Hoi Els,

Ik zat nog eens te bomen hierover....want nu komt het op me over als veel werk...
en heb ik geen overzicht wat je precies wilt.
Is het een idee dat jij een format maakt, wat geïnteresseerde
Ouders bij jou op kunnen vragen, om vervolgens in te vullen.
Dan heb ik bv. meer overzicht welke info precies ingevuld dient te worden,
en jij ontvangt alles op dezelfde manier. Bv excel sheet met als bijlage een foto
van de aanrader, ik noem maar iets.

hoop dat je veel input krijgt.

Groet Ilse
Groet Ilse
het leven is een reis, geen bestemming

zonder kid:Peru,Bolivia,Chili,Argentinie,Guatemala,Marokko,
Egypte,Costa Rica,Vietnam,Australie
Met kid:Zuid-Afrika,Nieuw-Zeeland, Australie, Thailand, Cambodja, Laos,Curacao, Mexico,Aruba, Maleisie.
Hillie

Berichtdoor dhans » 24 Aug 2018, 15:55

Gaat het nou om die cadeaubon, of om elkaar een beetje te helpen?

"Vele mensen kennen de prijs van alles en de waarde van niets (Oscar Wilde)
www.reisfamilie.nl
India* Thailand* Maleisië* Turkije* Singapore* Indonesië* USA* Baltics* Sri Lanka* Nepal Marokko Egypte Israël Syrië Jordan Vietnam Taiwan China Korea (met * ook met kids)
Gebruikers-avatar
dhans

Vorige

Terug naar Uitstapjes