Accomodatie Koh Lanta met kinderen

Waar sliepen jullie? Geef hier je tips voor leuke, kindvriendelijke accommodatie.

Accomodatie Koh Lanta met kinderen

Berichtdoor Em1983 » 02 Sep 2017, 09:53

In februari gaan we 3 weken reizen door Thailand met onze kindjes van 4 jaar en 10 maanden en sluiten we af met een weekje Koh Lanta. Wie heeft er tips voor een kindvriendelijke accomodatie op Koh Lanta. Het liefst zouden we een huisje op het strand hebben. Een zwembad erbij lijkt me ook wel fijn voor de jongste.
Op internet is zo veel te vinden maar ik ben erg benieuwd naar tips en ervaringen van mensen hier!!
Em1983

Re: Accomodatie Koh Lanta met kinderen

Berichtdoor fam moerkens » 02 Sep 2017, 11:58

Wij verbleven hier, dit is zeker niet de goedkoopste als je een huisje aan het strand wil.
Wij zaten eigenlijk een stukje verderop maar dat viel verschrikkelijk tegen dus zijn we naar hier verhuisd, we hadden wel het huisje aan het strand maar kregen meer dan de helft korting omdat het huisje toch nog leeg stond en het seizoen liep op zijn eind.
Maar er zijn echt behoorlijk veel mooie en goede acco's te vinden op Koh Lanta.

http://www.goldenbayresort.com/

Ik zit me net te bedenken dat Koh lipe misschien ook wel iets kan zijn voor jullie, ligt in dezelfde hoek en is echt prachtig!
fam moerkens

Berichtdoor Em1983 » 03 Sep 2017, 21:44

Dat ziet er heel mooi uit, maar alles ziet er zo mooi uit...

Omdat we het heel moeilijk vinden om op basis van foto's te beslissen of ik ergens een week wil zitten dachten we eraan om ter plekke iets te zoeken. Er is zoveel keus... Het valt me wel op dat op bv Booking.com een hele hoop accommodaties niet meer te boeken zijn en dat de prijzen heel hoog zijn. Is het wel verstandig om zonder te boeken op pad te gaan of is de kans dan groot dat we ergens komen te zitten wat niet helemaal naar ons zin is?
We hebben niet veel eisen. Het moet schoon zijn, genoeg ruimte voor de twee kids (niet per se een apart bed) en we willen warm water.
Em1983

Berichtdoor fam moerkens » 03 Sep 2017, 22:04

Zoek eens op wanneer het Chinese nieuwjaar valt? Kan zijn dat het daarom duur is en dat het al ver vol zit.
fam moerkens

Terug naar Accommodatie