gezocht speurtocht voor kinderen(tropisch fruit - muddyshoes

Bounty en jungle, Maleisië. Neem jij je kinderen mee op reis naar het land 'beneath the winds'? Of ga je naar het 'Manhattan van Azië? Hier kun je al je vragen en tips kwijt.

gezocht speurtocht voor kinderen(tropisch fruit - muddyshoes

Berichtdoor arianneverbeek » 02 Dec 2017, 19:18

Hallo allemaal,

Wij hebben toen wij een flink aantal jaar geleden via Hong Kong naar Australië vlogen voor Hongkong een leuke speurtocht voor de kinderen gehad. Deze speurtocht was van Muddyshoes. Ik weet dat ze hier nog meer speurtochten van hadden bv een tropisch fruit speurtocht oid. Wij gaan komende zomer naar Maleisië en Indonesië en ik zou het leuk vinden om nog zo'n speurtocht te kopen. Ik weet dat het toen een PDFdownload was. Ik kan nu geen site vinden waar dit op te koop is. Wie kan mij verder helpen???

groeten Arianne
arianneverbeek

Re: gezocht speurtocht voor kinderen(tropisch fruit - muddys

Berichtdoor Dionne » 02 Dec 2017, 20:14

Hoi,

Wij hebben hem maar wij hebben ervoor betaald. Ik wil je hem wel sturen maar ik weet niet of dat zomaar mag.

Er was toen volgens mij een forumlid die die boekjes had uitgegeven.

Groetjes Dionne
Zonder kinderen: Canada, Ecuador en Galapagos, Zuid Afrika (2x), Namibie, Zimbabwe, Botswana en delen Europa.
Met kinderen: Denemarken, Canarische Eilanden, Oostenrijk, Azoren, Slovenie, 2013 Thailand, 2014 Sri Lanka, 2015 Japan, 2016 Costa Rica
Dionne

Berichtdoor Dionne » 02 Dec 2017, 20:18

En ik heb nu ook even gegoogled en de site lijkt niet meer te bestaan inderdaad. Ze heet Marcella Ponsen en ik heb eigenlijk geen idee of ze hier nog schrijft.
Maar Mss via fb of een andere sociaal media een berichtje sturen of je hem mag overnemen van mij.
Zonder kinderen: Canada, Ecuador en Galapagos, Zuid Afrika (2x), Namibie, Zimbabwe, Botswana en delen Europa.
Met kinderen: Denemarken, Canarische Eilanden, Oostenrijk, Azoren, Slovenie, 2013 Thailand, 2014 Sri Lanka, 2015 Japan, 2016 Costa Rica
Dionne

Berichtdoor arianneverbeek » 02 Dec 2017, 22:03

Ik had inderdaad ook al gegoogeld naar de pagina en hetzelfde ervaren. Ik zal inderdaad anders even via facebook proberen contact op te nemen.
arianneverbeek

Berichtdoor ElsdB » 05 Dec 2017, 14:27

Marcella Ponsen had de speurtochten uitgegeven, maar haar website is niet meer actief. Volgens mij is ze met haar gezin geëmigreerd naar Australië. Je zou haar misschien via het forum een privébericht kunnen sturen.
Groet,
Els
Gebruikers-avatar
ElsdB
Site Admin

Terug naar Maleisië en Singapore