Eerste keer Thailand zomer 2019

Ga jij met je kinderen naar Thailand? Of ben je al geweest? Plaats hier je vragen en tips over een reis naar het land van de glimlach.

Re: Eerste keer Thailand zomer 2019

Berichtdoor tilburg » 25 Nov 2018, 10:38

Wij zaten in Good times resort in Kanchanaburi. Een aanrader vonden wij. Leuk zwembad en heerlijk restaurant aan de River Kwai.
tilburg

Berichtdoor MirtjeVerdonk » 25 Nov 2018, 11:23

Ja mijn oog was ook gevallen op Good Times... is dat leuk voor 5 nachten?
Want river kwai resotel lijkt me ook wel leuk maar omdat je daar verder weg zit van de stad (en alleen per bootje bij het resort kunt komen) lijkt me dat leuk voor max 2 nachten...
3 kinderen; meisje '03, meisje '06, jongen '14
Met kinderen: Kroatië '15 Zuid-Afrika '17 Bali '18 Thailand '19
MirtjeVerdonk

Berichtdoor tilburg » 25 Nov 2018, 17:24

Wij zijn er volgens mij 3 of 4 nachten geweest. We hadden twee kamers met een tussendeur dus dat was prima geregeld met de kids. Lekker ontbijtje en ook het avondeten is erg goed. Wij vonden Kanchanaburi en omgeving ook een aanrader. Denk dus dat je je er prima 5 dagen zult vermaken!
tilburg

Berichtdoor MirtjeVerdonk » 25 Nov 2018, 19:11

Ja dat idee heb ik ook dat er veel te doen is in de omgeving. En ook makkelijk te regelen in good times resort.

Ik vind het wel jammer dat oriental kwai nog maar plek heeft voor 3 nachtjes en dan in 2 aparte huisjes... geen familie huisje meer beschikbaar. Mijn tieners zouden wel apart kunnen slapen, maar mijn gevoel is beter bij een familiekamer of 2 kamers met tussendeur. Juist vakantie is bij ons lekker knus gevoel om dan dicht bij elkaar te zijn als we zo ver weg zijn ;)

Ik neus nog even verder naar meer genoemde resorts :)
MirtjeVerdonk

Berichtdoor tilburg » 25 Nov 2018, 19:31

Ik herken dat gevoel helemaal want mijn kids zijn ook niet meer zo klein. Destijds 7, 11 en 12 jaar oud maar inmiddels zijn we drie jaar verder en zoek ik voor onze komende reis naar Indonesie opnieuw naar een familie-kamer of twee kamers met een tussendeur. Volgens mij is Good Times Resort ook een stuk beter geprijsd dan Oriental Kwai. Via Good Times Resort hebben we ook een chauffeur geregeld naar de Erawan waterfalls. We zijn ook naar de olifanten opvang geweest en dat vonden wij ook allemaal erg leuk!
tilburg

Berichtdoor anpenope » 26 Nov 2018, 06:23

Wij zaten ook in Good Times Resort in twee kamers met tussendeur vlak bij het zwembad, restaurant aan het water, vriendelijk personeel, goede service (zo hebben ze toen onze zoon een knuffel was vergeten, deze moeiteloos naar ons volgende onderkomen opgestuurd). Aanrader!
Voor kids: oa Rusland, USA, Canada, Indonesië, Mongolië, China, HK, Singapore, Maleisië, Thailand, Laos, Cambodja, NZ, India, Nepal, Tibet
Met kids: Australië, Singapore, HK, Maleisië, Thailand, Vietnam, Sabah/Borneo
Per '06 in Nieuw Zeeland
anpenope

Berichtdoor TravelNorth » 26 Nov 2018, 06:23

Good times vonden wij ook erg leuk Via hen leuke tours te
Hoeken. Zenuwbanen een heel goed reisbureau.

Verder ln ik je http://www.tipsthailand.nl" onclick="window.open(this.href);return false; aanraden voor veel info en de bijbehorende Facebook groep
Recente reizen:
'15 Ghana, '16 Thailand (met dochter) , '17 China (alleen) & Macau (met gezin), '18 W- Canada (met zoon), '18 Borneo (Maleisië )& Thailand (met partner).
Whislist: Nieuw Zeeland,, Korea, Taiwan, Japan, Nepal, Bhutan, Botswana
TravelNorth

Berichtdoor TravelNorth » 26 Nov 2018, 06:24

Transfer kan je goedkoper ter plekke regelen. Korte stukjes met Grab
Recente reizen:
'15 Ghana, '16 Thailand (met dochter) , '17 China (alleen) & Macau (met gezin), '18 W- Canada (met zoon), '18 Borneo (Maleisië )& Thailand (met partner).
Whislist: Nieuw Zeeland,, Korea, Taiwan, Japan, Nepal, Bhutan, Botswana
TravelNorth

Berichtdoor MirtjeVerdonk » 02 Dec 2018, 19:58

Good Times Resort geboekt!! :) Ziet er goed uit, goeie berichten en veel te boeken in het resort aan tripjes.

Heeft iemand tips voor Khao Sok NP?? Wat is leuk en goed te doen met een peuter? Waar te boeken... Khao Sok dorpje?
Een hele dag hiken is geen optie. Boottochtje over het meer wel.. maar niet de hele dag.

Groetjes Mirtje
MirtjeVerdonk

Berichtdoor Dionne » 02 Dec 2018, 20:46

Een dagtrip. Varen, zwemmen, lekker eten, optioneel een korte wandeling naar de grot. Erg leuk.
Wij zijn er afgelopen zomer geweest. Overal boekbaar in het dorp.

Wij logeerden in Royal Bamboolodge. Dat was wel een prettig hotel met een heel fijn zwembad.
Zonder kinderen: Canada, Ecuador en Galapagos, Zuid Afrika (2x), Namibie, Zimbabwe, Botswana en delen Europa.
Met kinderen: Denemarken, Canarische Eilanden, Oostenrijk, Azoren, Slovenie, Thailand 2*, Sri Lanka, Japan, Costa Rica, Polen.
Dionne

Vorige

Terug naar Thailand