Nachttrein Thailand

Ga jij met je kinderen naar Thailand? Of ben je al geweest? Plaats hier je vragen en tips over een reis naar het land van de glimlach.

Re: Nachttrein Thailand

Berichtdoor amkayali » 13 Apr 2018, 17:21

Voor de nachttrein kan je toch pas 60 dagen van tevoren boeken? En niet nu al voor augustus? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Wij gaan ook in augustus naar Thailand en willen met de nachttrein naar Surat Thani.
amkayali

Berichtdoor Dionne » 13 Apr 2018, 19:18

Dat dacht ik ook maar wij gaan ook in augustus en kunnen gewoon het boekingsproces door. Volgens mij kan het dus al wel.
Zonder kinderen: Canada, Ecuador en Galapagos, Zuid Afrika (2x), Namibie, Zimbabwe, Botswana en delen Europa.
Met kinderen: Denemarken, Canarische Eilanden, Oostenrijk, Azoren, Slovenie, Thailand 2*, Sri Lanka, Japan, Costa Rica, Polen.
Dionne

Berichtdoor germanwings » 13 Apr 2018, 20:52

Als je nu boekt is het een soort voor reservering begreep ik, dus geen 100% garantie dat je dan idd dat bestelde ticket krijgt.
met dochter: Kreta, Maleisie (2x), Italie, Indonesie (Java en Bali), China+Hongkong, Zweden, Sri Lanka, Polen, Vietnam
zonder:oa. India, Mexico, Guatemala, Belize, Nicaraqua, El Salvador, Honduras, Peru, Suriname, Kenia, Marokko, Jordanie, Cambodja, China
germanwings

Berichtdoor amkayali » 13 Apr 2018, 20:55

Dat is dan ook bij thailandtraintickets? Maar wat krijg je dan anders als het een reservering is?
Boeken jullie 1e klas of 2e klas?
amkayali

Berichtdoor Dionne » 13 Apr 2018, 21:11

Tweede klas, goed genoeg.

Ik ga morgenochtend even boeken, ik laat het weten!
Zonder kinderen: Canada, Ecuador en Galapagos, Zuid Afrika (2x), Namibie, Zimbabwe, Botswana en delen Europa.
Met kinderen: Denemarken, Canarische Eilanden, Oostenrijk, Azoren, Slovenie, Thailand 2*, Sri Lanka, Japan, Costa Rica, Polen.
Dionne

Berichtdoor Dionne » 14 Apr 2018, 12:41

ja, inderdaad. de boeking is een verzoek en de tickets kunnen pas 60 dagen van te voren geboekt worden. Even wachten dus nog.
Dionne

Berichtdoor ElsdB » 18 Apr 2018, 10:03

Ik heb ook een verzoek gedaan voor tickets voor de nachttrein van Bangkok naar Surat Thani bij Thailandtraintickets.
Te vroeg idd.

Please be informed that the train tickets can be booked 60 days in advance of your travel date by rules and regulations of State Railway of Thailand(SRT) and we can accept prepayments 5 days before the first day of ticket sales.
So, Please USE THIS EMAIL to contact us again for payment ID & Password to process your payment on 07 JUNE 2018 onwards.

Ze rekenen ook nog 200 Baht per tickets handlingsfee.

Mijn jongste maakte zich al druk waar ze zich moet omkleden in de nachttrein ;-). Komt vast goed.
Gebruikers-avatar
ElsdB
Site Admin

Berichtdoor PeterenSophie » 02 Jun 2018, 21:37

Hoi allemaal,

Wij zijn met 5 personen, 2 volwassenen en 3 kinderen (dan 8, 8 en 5). Zitten we dan in aparte coupes? We hebben afgelopen jaar gevlogen van Bangkok naar chiang mai en zouden nu dus wel de nachttrein willen doen als we maar samen kunnen reizen.

Groetjes,

Peter en Sophie
PeterenSophie

Berichtdoor eynd14 » 02 Jun 2018, 22:46

Bij eerste klas zijn er per coupe 2 bedden. Ze kunnen van 2 coupe's 1 maken (4 bedden). Ik heb even niet paraat of de jongste nog gratis is.... Dan zou je met de jongste in 1 bed kunnen slapen... Lijkt me zelf overigens niet ideaal...

Maar ditzelfde 'probleem' heb je ook tweede klas. Het zijn allemaal stapelbedden dus met 5 altijd iemand anders boven/onder je...
Ver met kids: Costa Rica '09, Maleisië '09,Thailand '10, Jordanië '11, Beijing/Thailand '11, Java/Bali '12, Marokko '13, Brazilië '13, Tanzania '14, Borneo '15, Guadeloupe '16, New York '17, Oeganda '17, Thailand/Cambodja '18, Canada '18
eynd14

Berichtdoor mtouw » 03 Jun 2018, 08:02

Moet volgens mij te regelen zijn dat je met 5en in 4 bedden ligt.
In Thailand is het best gebruikelijk dat de kinderen bij ouders of bij elkaar in bed liggen.
Zal het zo gewoon aanvragen. Dan hoor je vanzelf of het een probleem is.
Zonder kinderen: Singapore, Thailand, Bali, USA, Marocco, Turkije, Egypte, Gambia
Met kinderen: Canarische eilanden, Tunesië, Singapore, Thailand, Maleisië & Borneo (2015), Singapore & Maleisië (2017)
Gebruikers-avatar
mtouw

VorigeVolgende

Terug naar Thailand