1st of 2nd class nachttrein in thailand?

Ga jij met je kinderen naar Thailand? Of ben je al geweest? Plaats hier je vragen en tips over een reis naar het land van de glimlach.

Re: 1st of 2nd class nachttrein in thailand?

Berichtdoor germanwings » 07 Dec 2017, 14:44

Ik ben vanuit India gewend om mijn tas idd aan een metaaldraad met slotje vast te leggen. Dan is hij niet zo wesgegrist.
Buidel met paspoort en pinpas hou ik dan om en dagrukzakje met camera leg ik.bij mijn hoofd.
met dochter: Kreta, Maleisie (2x), Italie, Indonesie (Java en Bali), China+Hongkong, Zweden, Sri Lanka, Polen, Vietnam
zonder:oa. India, Mexico, Guatemala, Belize, Nicaraqua, El Salvador, Honduras, Peru, Suriname, Kenia, Marokko, Jordanie, Cambodja, China
germanwings

Re: 1st of 2nd class nachttrein in thailand?

Berichtdoor dhans » 25 Dec 2017, 12:11

Tweede klas is prima. Neem stiekum bier mee, want dat moge ze niet meer verkopen op de trein. Er zitten net buiten Hualampong een aantal zaakjes waar je ijskoude blikjes kunt kopen. Eten aan boord is prima, zo lang je maar niet voor westers gaat. Kou is wel een dingetje in de bovenste bedjes. Wij leggen de rugzakken vast met een dunne fietskabel (goedkoop bij hema of zo); is vooral tegen meegrissen. de dagrukzak is kussen.
www.reisfamilie.nl
India* Thailand* Maleisië* Turkije* Singapore* Indonesië* USA* Baltics* Sri Lanka* Nepal Marokko Egypte Israël Syrië Jordan Vietnam Taiwan China Korea (met * ook met kids)
Gebruikers-avatar
dhans

Vorige

Terug naar Thailand