Leuke familiekamers in Bangkok gezocht

Ga jij met je kinderen naar Thailand? Of ben je al geweest? Plaats hier je vragen en tips over een reis naar het land van de glimlach.

Leuke familiekamers in Bangkok gezocht

Berichtdoor britt » 12 Aug 2017, 07:25

Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een leuk, betaalbaar kindvriendelijk hotel in Bangkok met zwembad en airco.
Ben al dingen tegengekomen maar dan moet ik 2 kamers boeken. Ik heb liever een familiekamer of 2 aansluitende kamers met tussendeur of iets dergelijk.
Liefst nog een goede ligging ook. Veel eisen he, ik weet het :)
Alvast bedankt!
britt

Re: Leuke familiekamers in Bangkok gezocht

Berichtdoor Pluis » 12 Aug 2017, 09:24

Ibis Riverside
Familiekamer heeft stapelbed (en PlayStation :-))
Ligt aan de rivier met op loopafstand de express boat. Vonden wij ideaal, heel veel is te bereiken met de boot, is leuk en je hoef niet steeds de taxi (file) in. Ook genoeg restaurantjes en winkelcentrum in de buurt.
Pluis

Berichtdoor britt » 12 Aug 2017, 11:30

Pluis schreef:Ibis Riverside
Familiekamer heeft stapelbed (en PlayStation :-))
Ligt aan de rivier met op loopafstand de express boat. Vonden wij ideaal, heel veel is te bereiken met de boot, is leuk en je hoef niet steeds de taxi (file) in. Ook genoeg restaurantjes en winkelcentrum in de buurt.

Bedankt voor de tip! Ik ga eens kijken.
britt

Berichtdoor MarielleH » 12 Aug 2017, 11:31

Neem ook Air BNB mee in je opties/overwegingen. Vaak wat ruimer dan een hotelkamer en in bv BKK vaak voorzien van allerhande voorzieningen als zwewmbad, fitness, etc.
BKK is groot, bepaal aan de hand van de dingen die je wilt doen/zien waar je wilt zitten. Wij zaten bewust buiten het oude centrum, maar wel dicht bij ov. Reis naar koninklijk paleis was wat langer maar de andere dingen die wij wilden doen juist makkelijk bereikbaar met ov.
Zonder zoon: Dom. Republiek, Amerika (2x), Canada, Tunesie, Costa Rica (+ stukje Panama /Nicaragua), Maleisie, Sri Lanka

Met zoon ('11): Turkije ('12 en '13), Bali ('14), Thailand ('15 en '16),
Maleisie/Singapore ('17)

www.hamakyreis.wordpress.com
MarielleH

Berichtdoor fam moerkens » 12 Aug 2017, 11:40

Wij, en veel anderen, vinden het prince palace een prima onderkomen.
Het is niet duur, ligt redelijk centraal, heeft een mooi zwembad en een geweldig ontbijt.
Tis al wel een wat ouder hotel maar heeft ruime familiekamers en het is er schoon.
fam moerkens

Berichtdoor Chippi » 12 Aug 2017, 15:53

Ibis had gezinskamers en vond ik ook een fijne locatie hebben!
Met kinderen: USA, Thailand (2x), Marokko, Dubai, Cambodja, Maleisie, Vietnam, Oman, Cuba
Zonder kinderen: Florida, west USA, Indonesie, New York, Thailand, Canada, Nepal, Mexico, China

Facebook: TravelMama
Chippi

Berichtdoor RoAnVi » 13 Aug 2017, 07:17

fam moerkens schreef:Wij, en veel anderen, vinden het prince palace een prima onderkomen.
Het is niet duur, ligt redelijk centraal, heeft een mooi zwembad en een geweldig ontbijt.
Tis al wel een wat ouder hotel maar heeft ruime familiekamers en het is er schoon.

Wij zijn (met een aanbieding) ook heel blij geweest met het Prince Palace - inderdaad na het lezen op dit forum daar terecht gekomen. Ik weet alleen niet of ik er nog een keer voor zou kiezen. Wij zijn meer van de hostels en dan is PP echt MEGA groot en onpersoonlijk. Verder wel super locatie (streetfood en prima uitvalsbasis), zeer schoon, mooi zwembad en inderdaad, dat ontbijt is geweldig! Voor ons was het een prima afsluiter van onze (vermoeiende) rondreis.

Verder adviseer ik je echt om het Thailand gedeelte hier eens goed door te spitten. De hotels in Bangkok zijn al vaker besproken en zullen ook vast vele van je andere vragen beantwoorden.

Boksen, leuk! Kan je er alleen niet mee helpen....
Zelf: Diverse reizen op alle continenten (ja, ook Antarctica ;-) )

Buiten Europa met kind (aug.2012):
'13 Marokko - '13/'14 Nieuw-Zeeland - '15 Panama & Zuid-Amerika (5 maanden, backpacken) - '16/'17 Myanmar & Thailand
RoAnVi

Berichtdoor psb » 17 Aug 2017, 11:12

Wij waren afgelopen maart 2 x 4 nachten in ISanook Residence, top adres !
Grote kamers / appartementen : 2 grote slaapkamers - 2 badkamers - woongedeelte en keukentje
Leuk zwembad, uitgebreid buffet
Ligt tegen Chinatown aan, hebben gratis tuk tuk service naar verschillende hot spots in de stad.
In de straatjes rondom heerlijke restaurantjes en aangenaam sfeertje.
Als ik aan onze 3 kinderen vraag welke hotel hun favoriet is, alledrie volmondig ISANOOK
psb

Berichtdoor Francine » 17 Aug 2017, 15:11

Wij zijn ook isanook fan!
Francine

Berichtdoor tilburg » 18 Aug 2017, 15:38

Ook hier fan van Isanook. Vorig jaar de reis gestart en geeindigd!
tilburg

Terug naar Thailand