Wanneer hotels herboeken of annuleren?

De kogel is door de kerk; jullie gaan een verre reis maken. Maar nu, hoe pak je het aan? Twijfel je over je bestemming of heb je vragen of tips over de voorbereiding? Hier kun je ze kwijt.

Re: Wanneer hotels herboeken of annuleren?

Berichtdoor RoAnVi » 05 Nov 2018, 09:10

mamaonbekend schreef:wanneer annuleren jullie nu een hotel voor een betere prijs? M.a.w.: voor hoeveel prijsverschil doe je dat nu?

Nog nooit gedaan, gezeur in de marge vind ik dat, zeker met de prijzen die wij doorgaans betalen. Je bent op moment van boeken toch blij met je keuze?! *Let it gooooo*

Ik annuleer wel regelmatig wanneer de route c.q. snelheid onderweg toch afwijkt van wat thuis ingeschat werd en/of wanneer ik onderweg tips krijg van andere reizigers.
Het liefst reizen we daarom ook op de bonnefooi, maar dat lukt c.q. durf ik niet altijd.
Zelf: Diverse reizen op alle continenten (ja, ook Antarctica ;-) )

Buiten Europa met kind (aug.2012):
'13 Marokko - '13/'14 Nieuw-Zeeland - '15 Panama & Zuid-Amerika (5 maanden, backpacken) - '16/'17 Myanmar & Thailand - '18 Maleisië - '19 NY
RoAnVi

Re: Wanneer hotels herboeken of annuleren?

Berichtdoor mamaonbekend » 05 Nov 2018, 16:47

Ik doe dat ook weinig hoor. Maar ik lees op het AA forum dat mensen al voor een tientje minder gaan herboeken.
Dat zie ik echt niet zitten. Daarvoor is het teveel werk om dat continue te blijven checken.

Zo af en toe eens bekijken is prima, en als het dan 30-50 euro scheelt, zeg ik oké, maar anders...
mamaonbekend

Vorige

Terug naar Voorbereiding/Reisplanning