Geschikte (en betaabare) camera voor achtjarige?

Wat neem je mee op een verre reis met kinderen? Welk reisbedje is het beste, en welke rugdrager het comfortabelst? Stel hier je vragen op het gebied van dragen, slapen, rijden, laptopjes etc.

Re: Geschikte (en betaabare) camera voor achtjarige?

Berichtdoor JessTijnPuk » 25 Okt 2017, 10:59

sascha schreef:Wij hebben onze dochter net een Nikkon W100 gegeven. Is waterdicht en shockproof. Maar kan niet heel ver inzoomen. Verder een prima camera. Zitten ook leuke bewerkingsmogelijkheden op voor de kinderen. Ik heb geen idee hoe hij is in vergelijking met de panasonic.

Succes met zoeken.

Deze ben ik inderdaad ook tegengekomen! Bij de reviews van Panasonic (op Bol.com) staat als nadeel dat er snel krassen op de lens komen. Wat is jullie ervaring, tot zover, met de Nikon camera? En hoe is de kwaliteit van de foto's en filmpjes? Mijn man wil graag een soort Go Pro camera, maar de 'echte' zijn veel te duur en de kinderversie maakt volgens mij niet van die mooie foto's...

Groet,
Jessica
JessTijnPuk

Berichtdoor Adventuregirl » 25 Okt 2017, 13:54

En wat een wat oudere mobiel?
Tegenwoordig kan je daar ook niet veel meer over zeggen... daar komen ook leuke foto's en filmpjes uit.
Adventuregirl

Berichtdoor wendies » 26 Okt 2017, 14:48

Wij hebben goede ervaringen met de coolpix w 100, super gaaf dat hij ook onder water kan, goede kamer.
Was verjaardagscadeau voor zoon van 7.

Veel plezier van gehad in Malesie afgelopen jaar
Met kids, Thailand, zonder Thailand,Indonesië, Sri Lanka, Vietnam, Cambodja, Zuid Afrika, Kenia, Tanzania, Mexico, Belize.
wendies

Vorige

Terug naar Meenemen op reis