Tickets naar Bangkok

Vraag jij je af hoe je die lange vlucht met je kind(eren) doorkomt? Of heb je goede tips om je kroost die uren mee te vermaken? Hier kun je het kwijt.

Re: Tickets naar Bangkok

Berichtdoor Francine » 12 Jun 2018, 12:04

Ik boek meestal tussen januari en april de tickets voor december. Dit jaar heb ik een tijd de prijzen in de gaten gehouden en uiteindelijk eind februari voor 650pp een retourtje bangkok geboekt in december (rechtstreeks met Eva air). Toevallig ga ik in oktober ook weekje (kindloos) naar Thailand maar ook voor die periode vielen de prijzen tegen...
Francine

Re: Tickets naar Bangkok

Berichtdoor PeterenSophie » 17 Jun 2018, 12:15

Heb ze 3 maanden in de gaten gehouden en omdat we heel specifiek weg konden (kindervakantie plus een week) niet heel veel ruimte om te schuiven met data. Voor deze 3 weken is dit ongeveer het goedkoopste geweest. Komt nu ook omdat we de heenreis meteen doorgeboekt hebben naar chiang mai. Goedkoopste naar bangkok was rond de €3300 voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Dat vond ik nog heel redelijk maar dan wel met royal Jordanian en tassen halen en weer inchecken richting chiang mai voor ongeveer €3-400. Dit omdat het de dag voor kerst zou zijn (willen perse meteen door naar chiang mai naar joy’s house met de children shelter foundation).
Het had dus zeker wel iets goedkoper gekunt maar uiteindelijk voor deze optie gekozen voor het gemak en de langst mogelijke vakantie
PeterenSophie

Vorige

Terug naar Vliegen met kinderen