met kids naar guatamala en belize??

Ga jij met je gezin de oceaan over? Naar het imposante noorden, het exotische midden of het kleurrijke zuiden van Amerika? Stel hier je vragen of geef je tips.

met kids naar guatamala en belize??

BerichtDoor vigo op 21 Jun 2010, 19:07

Heeft iemand ervaring met het reizen door guatamala en belize?
Wij willen vanaf Mexico graag doorreizen naar deze landen, maar kan niet veel informatie vinden over deze landen met kinderen.
Heeft iemand tips of ervaring?
Alvast bedankt!

groetjes Claire
vigo

Re: met kids naar guatamala en belize??

BerichtDoor Jurma op 25 Jul 2010, 21:02

Super!

Zit op dit moment lekker op caye caulker in Belize en ben aangenaam verrast door Guatemala.

Reizen met kinderen is ook hier makkelijk. Niet zo gemakkelijk als in azië, maar wij zijn nog geen problemen tegengekomen.

Succes!
~ Leven is het meervoud van lef! ~

2005 ~ Florida
2008 ~ Thailand, Maleisië & Singapore
2010 ~ Mexico, Guatemala, Belize & Cuba
Jurma

BerichtDoor vigo op 26 Jul 2010, 19:39

Bedankt voor je reactie..
Ben aan het genieten van jullie reisverslag en volg het nauwkeurig haha.
Het klinkt erg goed en zeker Guatamala.
We denken er zelfs over daar iets langer dan de 3 dagen die we in eerste instantie gepland hadden te blijven, want volgens mij is daar genoeg te doen en te beleven.
De accomodatie vond je perfect he? Jammer dat ze geen zwembad hebben.
Ben erg benieuwd wat je van Cay Caulker vind en welke accomodatie je daar verblijft, ik dacht een eigen huis?
Ik lees overal dat de zandvliegen daar een enorme plaag zijn klopt dit of valt het allemaal wel mee?
Nou heel veel plezier nog en voor tips hou ik me aanbevolen hihi (ik lijk wel een stalker)
groetjes Claire
vigo

BerichtDoor Jurma op 18 Aug 2010, 10:38

Hoi Vigo,

Vraag maar raak hoor! Inmiddels alweer terug in den lage landen, maar droom nog regelmatig.... Guatemala was fantastisch, echter, la casa de don david vind ik nog steeds een aanrader. Wij hadden de suite waarbij ook een tv met kabel zit. Tevens zit 500 meter verderop een restaurant/hotel...met souvenirshop waar je ook een zwembad hebt. Daar kun je, als je luncht, gewoon lekker zwemmen. Op de terugweg hadden wij in het donker het pad langs het meer genomen en werden overvallen door 1000-den vuurvliegjes. Prachtig gewoon! Nog nooit eerder gezien.. Dus ik kan deze casa echt aanraden. Je kunt met maar 1 organisatie van Guatemala naar Belize (anders dan natuurlijk lokaal vervoer). San Juan travel. De casa regelt tickets en je wordt voor de deur opgehaald en naar de haven van Belize City gebracht waar je gelijk de eerstvolgende boot zou kunnen nemen naar de eilanden toe. Om 8:30 opgehaald en de boot van 13:00 uur naar Caye Caulker! Wij zaten de eerste 2 dagen in Caye Caulker condo's. Bij Miss Barbara. Een leuk appartement, klein maar goed en een leuk zwembadje. Vlakbij de split zodat je vanuit je balkon zo naar de zee en het zwemstrandje kon. http://www.tripadvisor.com/ShowUserRevi ... ml#REVIEWS Beter dan het huis, omdat dat toch te ver van alles af lag. Zorg dat je creditkaart met pincode werkt, want op caye caulker deed onze abn-amro wereldpas het niet! En er is maar 1 atm!

Succes met voorbereiden!
~ Leven is het meervoud van lef! ~

2005 ~ Florida
2008 ~ Thailand, Maleisië & Singapore
2010 ~ Mexico, Guatemala, Belize & Cuba
Jurma

Terugkeren naar Noord-, zuid- en midden Amerika