hoi Debby,
Waauw jullie gaan echt bijna weg!!
Onze site staat onder mjn berichtje;
www.jamamoma.nl en we hebben natuurlijk vooral veel te veel meegenomen. Je kan je wel voorstellen dat je kleding daar het beste gewoon kan kopen, kost echt zowat niks (wel standaard afdingen natuurlijk). zelfs mijn man, van bijna 2 meter lengte heeft een mooie sarong en shirts kunnen kopen in zijn maat en met goede lengte. dat was dan vooral in Jogya, daar hebben we heerlijk geshopt in het airo winkelcentrum en op alle marktjes ed.
Ook voor jou dochter Emily hoef je je geen zorgen te maken, de kwaliteit is niet Europees maar prima voor de vakantie en enkele keren wassen ter plekke (laten doen he!!) prima. Voor mijn (net 3 jaar) dochtertje kocht en we daar een jurk met gouden draad. Haar 'gouden jurk' en die is nu zo speciaal dat ze heb gister naar opa's verjaardag toch echt koos als mooiste jurk!! echt een jurkjes meid hoor. Die kom je vast tegen bij de foto's op onze site.
Verder sliepen beide in een travelcot en hadden we het volgende mee voor de kids:
* kleding (5 setjes is echt de max, vinden wij, ook ondergoed ed) DUS ECHT NIET TE VEEL MEENEMEN
* (opblaasbaar) zwemvestje voor ieder en bandjes voor de bovenarmen
* speelgoedjes, auto's voor onze zoon
* popje voor onze dochter, echt poppenkind
* draagzak en buggy, die laatste wisselden ze af
* sporthandoek (snel droog en lekker zacht)
* toiletartikelen en luiers, zijn we te krijgen in grotere plaatsen en per 3 verpakt zelfs, billendoekjes NIET of HEEL DUUR, dus die zou ik voldoende meenemen
* handdesinfectie (van ETOS had ik, prima spul) voor voor je maaltijd en na evt toiletgebruik?
Het is een beetje persoonlijk wat je bijvoorbeeld aan medicijne uit voorzorg mee zal nemen. Ik vond een klein potje sudocreme, (betadine) pleisters, vallen en stotenzalf (VSM), muggenspul (voorkomen en genezen) en ik had AB mee voor het geval ze een oorontsteking (loopoor) zou krijgen, neusspray, .... verder weet ik het zo gauw niet.
Meer vragen?? hihi, mail me gerust en misschien kun je nog iets met onze site/verhalen.
Heel veel plezier met je inpakacties en geniet nog even mee van ons heerlijk weertje hier in NL.
Marjan