Twijfel alom hier, ook al hebben we nog ruim de tijd te beslissen.
Initieel zouden we naar phuket gaan, maar vermits Phuket in november nogal onstabiel kan zijn qua weer en we er ondertussen eigenlijk ook al geweest zijn, twijfelen we nu of we niet beter ergens anders gaan.
Ik lees veel positiefs over Koh Chang, Kut en Mak, maar ik heb totaal geen idee wat ik mag verwachten? Wij houden van rust en kalmte, geen lawaaierige uitgaansbuurt, geen torenhoge hotels die plakken op elkaar, geen overvolle stranden, ... Maar anderzijds wil ik ook wel iets van 'entertainment' voor de kinderen. Een leuk zwembad bij het hotel bijvoorbeeld. Ook Thai Food is niet echt ons ding, dus liefst ook ergens waar je european food kunt krijgen (geen hamburgertenten, maarwel leuke restaurantjes of pasta/pizza met ietwat gezond eten voor de kinderen).
Op een eerdere reis verbleven we al in Khao Lak wat ik heel erg leuk vond. Ditmaal hadden we een leuke bungalow resort gevonden op bangtao beach in Phuket (één van de rustigere stranden).
Kan iemand me enigszins wegwijs maken in Koh Chang, Koh Kut of Koh Mak? Wat zijn de verschillen tussen de eilanden en waar gaan we beter niet?
Alvast heeeel erg bedankt :)