De goedkoopste landen...

Voor al je vragen die niet passen in bovenstaande fora. Bijvoorbeeld over kindvriendelijke vakanties in Europa.

De goedkoopste landen...

BerichtDoor Klaas/Els op 19 Mei 2010, 18:59

Leuk rijtje.
Columbus Magazine deed een onderzoek onder hun lezers naar het goedkoopste land om in rond te reizen. In de laatste nieuwsbrief verscheen de top 10:

1: Nepal
2: Laos
3: Bolivia
4: Cambodja
5: India
6: Vietnam
7: China
8: Indonesië
9: Myanmar
10: Thailand

Groet,
Els
Klaas/Els
Site Admin

Re: De goedkoopste landen...

BerichtDoor Lieve en Dirk op 18 Jun 2010, 19:00

Hé, leuk om dit te lezen .
Nepal staat terug in onze planning dus qua budget zal dit dan wel goedkomen denk ik .
Fijn om te weten dat 5 van de 7 landen die we willen aandoen voorkomen in dit lijstje.

Groetjes,
Lieve
Lieve en Dirk

Re: De goedkoopste landen...

BerichtDoor famhofstra op 29 Jun 2010, 11:25

Nepal verbaasd me niks.. toen wij daar waren (we zijn er 4 weken geweest) hebben we in Kathmandu in een hostel gelegen voor eur 2,25,- per nacht (we hadden de prijs omlaag gekregen maar moesten toen wel ons eigen toiletpapier kopen want dat vulden ze niet meer aan..) incl kabeltv op de kamer!
Het is een erg mooi land.. wel hebben we hier wat zenuwachtig in een binnenlandse vlucht gezeten.. klein toestel..laag boven Kathmandu (we hebben beide parachute gesprongen dus kunnen dat wel wat inschatten) en op laatste moment toen wij links de landingsbaan zagen maakte het toestel een haakse bocht en raakte de grond toen we net recht op de baan gericht waren.. scheelde weinig :-)

Wat me wel verbaasd is het verschil tussen Thailand en Vietnam.. in Vietnam heb je wel bijv voor eten 2 verschillende menu's.. eentje voor toeristen in dollars en eentje voor locals. Maar als je aandringt of weggaat kun je de local kaart vaak wel krijgen.. Maar ik had het idee dat reizen met OV in Vietnam toch wat duurder was dan Thailand..

Hmmm maar weer eens zelf op onderzoek gaan :-)
famhofstra

Terugkeren naar Diversen